וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-NHL דחתה את החוזה של קובלצ'וק

21.7.2010 / 10:21

לאחר שהווינגר חתם על חוזה ל-17 שנה בניו ג'רזי, סירבה הליגה לאשר אותו וקבעה כי הוא לא חוקי. גאנייה עובר לטמפה ביי

לאחר שסיים את העונה היה איליה קובלצ'וק, שחקן הכנף של ניו ג'רזי דווילס, שחקן חופשי. קובלצ'וק הועבר לדווילס במהלך העונה מאטלנטה, בשורותיה סירב לחתום על חוזה בן 12 שנה בסך 101 מיליון דולר. כנראה שהוא התאהב בניו ג'רזי, אחרת קשה להסביר את החוזה שעליו חתם אתמול (שלישי) - 102 מיליון דולר ל-17 שנה (עד עונת 2026/27). לו היה מממש את כל החוזה, קובלצ'וק אמור היה לשחק הוקי קרח לפחות עד גיל 44.

אלא שלליגה תוכניות אחרות, והיום (רביעי) היא דחתה את החוזה בטענה שהוא לא חוקי. הסיבה שחוזה כל כך גדול (ולא כל כך יקר בסיכומו של דבר - 6 מיליון דולר לעונה) נחתם, היא שמכיוון שרוב הסכום משולם לפני סיום החוזה, הקבוצה מפנה סכומים מתקרת השכר. בשנה שעברה חתם מריאן הוסה משיקגו על חוזה בן 12 שנים בשיקגו, כשבעונות האחרונות ירוויח סכומים מגוחכים - מיליון דולר ומטה לעונה. הליגה סירבה לאשר זאת משום שלדברי מקור "אף צד לא מאמין שקובלצ'וק ישחק בעונות האחרונות שלו".

קובלצ'וק חוזר במרץ על ידי ניו יורק איילנדרס ולוס אנג'לס קינגס, אולם בחר להישאר בדווילס. "זה היה תהליך מסובך שלקח יותר משחשבתי שייקח", אמר סוכנו של השחקן ג'יי גרוסמן, "אבל כל דבר טוב מושג במאמץ. אני יכול לומר שהוא שמח להיות דוויל".

סימון גאנייה, הפורוורד הוותיק של פילדלפיה שהיה בין האחראים להגעת הקבוצה לגמר גביע סטנלי, עובר לטמפה ביי בטרייד תמורת שחקן ההגנה מאט ווקר ובחירת דראפט בסיבוב הרביעי ב-2011. גאנייה נבחר על ידי הפליירס ב-1998 ושיחק בשורותיהם כל הקריירה. בחוזהו נותרה עונה אחת, אותה יעביר כאמור בטמפה ביי וישתכר בה 5.25 מיליון דולר.

עדכון ראשון: 20.7.2010, 18:48

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully