וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמאמו מכחיש מעבר אפשרי לנבחרת זמביה

20.7.2010 / 16:00

השוער הגנאי של הפועל פ"ת עורר סערה בעקבות ידיעות לפיהן ישחק עבור מדינה אחרת. הקבוצה הפסידה 4:1 למ.ט.ק בודפשט

סערה סביב שוער נבחרת גאנה והשוער השני של הפועל פתח תקוה, וויליאם אמאמו, התחוללה בימים האחרונים, כשכלי התקשורת בזמביה מפרסמים כי הוא מועמד לערוק מנבחרתו ולשחק עבור הנבחרת שלהם. על פי אותם פרסומים, המאמן האיטלקי של נבחרת זמביה, דאריו בונטי, שעבד עם השוער כששיחק בהונגריה, הוא זה שאחראי על המעבר.

אמאמו עצמו הכחיש את הדברים ואמר כי "הפרסומים הם פרי דמיונו של אדם מסוים. אני עדיין נאמן ומסור למדינה האהובה שלי ומעולם לא חשבתי לעבור לזמביה. הידיעה מגוחכת לחלוטין, לא צריך להתייחס לחדשות הללו ברצינות. אני רוצה לחזור לנבחרת גאנה ואני שמח לעשות את זה מישראל, מקבוצתי, הפועל פתח תקוה". ובינתיים, השוער שנשאר בישראל יעבור טיפולים במהלך השבוע הקרוב ואמור לפתוח את העונה עם פתח תקוה.

אתמול בצהריים נחת במחנה והתאמן עם הקבוצה חלוץ סלובני, יאנז פרימה, שאותו מייצג עורך דין שי אליאס. כזכור, המאמן אלי מחפוד כבר הודיע על הצטרפותו של דודו ביטון, שכזכור סיכם בקבוצה ביום רביעי שעבר ומאוחר יותר חתם על חוזה והצטרף למחנה, כי הסגל סגור. "כמו שכבר הבהרנו, ברגע שביטון הצטרף אין לנו כוונה לצרף אף חלוץ אחר", אמר המאמן ממחנה האימון.

ביטון, אגב, קיבל הבטחה דומה לפני שנפגש ביום חמישי האחרון עם חברי ההנהלה וחתם על החוזה. אתמול הוא ערך את אימון הבכורה שלו בקבוצה יחד עם השוער אוסטין אגי'דה, שהתעכב בארץ בגלל בעיות ויזה.

היום הפסידה הקבוצה במשחק אימון 4:1 לקבוצת מ.ט.ק בודפשט. את השער היחיד לקבוצה כבש אלון תורג'מן, שהבקיע פנדל בדקה ה-65. פתח תקוה פתחה בהרכב עם גל כהן, דניאל אדו, עמירן שקלים, עמנואל מתיאס, ג'ונתן אסוס, ניסן אלקלעי, רפי דהן, ג'וניור ויסה, דודו ביטון ואוהד קדוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully