וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של בן סהר תנסה לגשר בין הפועל ת"א לאספניול

תדון בברצלונה עם ראשי המועדון, האדומים חוששים כי סחבת תקרב אותו למכבי חיפה. זהבי לפני ז'לייז'ניצ'אר: "זה לא טיול"

ראשי הפועל תל אביב מוטרדים מהמשא ומתן על הצטרפותו של החלוץ בן סהר. אמו של החלוץ טסה היום (שלישי) לברצלונה בכדי לנסות לגשר על הפערים בין האדומים לאספניול. בהפועל מאמינים כי החלוץ יעבור לקבוצה בסופו של דבר, אך הם מודעים לעובדה כי סחבת נוספת מצידם יכולה לגרום למעבר של סהר בסופו של דבר למכבי חיפה. "מדובר בשחקן מצוין", החמיא זהבי לסהר. "אני חושב שהוא יכול לעזור לנו. כל שחקן שבא ובמיוחד שחקנים עם איכויות כאלה יכולים לתרום למערכת וכל מי שבא מתקבל בברכה".

הפועל תל אביב נחתה אמש (שני) בבוסניה, שם תפגוש ביום רביעי את האלופה המקומית ז'לייז'ניצ'אר למשחק הגומלין במסגרת מוקדמות ליגת האלופות. האדומים מגיעים עם הרבה ביטחון לאחר 0:5 במפגש הראשון, אך למרות זאת אלי גוטמן ימשיך לתת קרדיט להרכבו החזק שפתח בשבוע שעבר בבלומפילד. בסיבוב הבא מחכה להפועל תל אביב המנצחת במפגש בין המנצחת בין אקטובה (קזחסטן) לאולימפי רוסטבי (גאורגיה), כשהקזחים ניצחו 0:2 במשחק הראשון.

"הפועל תל אביב רוצה לנצח בכל משחק, גם אם זה משחק אימון ובמיוחד כשזה משחק במוקדמות ליגת האלופות", אמר ערן זהבי. "זה יהיה משחק קשה, לא כמו בבלומפילד. זה במגרש שלהם עם הקהל שלהם. ההתמודדות תהיה הכנה טובה למשחק הבא. אנחנו באים לעשות את העבודה ברצינות, כמו שעשינו בבלומפילד. המאמן אלי גוטמן אמר לנו שלא הולכים לטיול, ששום דבר לא נגמר. אנחנו רוצים לנצח גם במשחק הזה, ולעשות את הדברים על הצד הטוב יותר, כדי לקבל ביטחון לקראת המשחק הבא".

בהפועל תל אביב אמנם לא מנסים לחשוב על השלב הבא כבר, אך יודעים כי בהיעדר סנסציה האפשרות שתפגוש את אוקטובה אלופת קזחסטן גדולה מאוד. "זו קבוצה טובה, שעשתה לחיפה הרבה בעיות", המשיך זהבי. "בליגת האלופות אין העדפה. מי שבא - צריך לעבור אותו, ואני מקווה שנעבור גם אותם. ברור שאנחנו חולמים על שלב הבתים, אבל הדרך עוד ארוכה, חלומות תמיד יש. שמענו את ההימנון של הליגה בבלומפילד, אבל אנחנו רוצים לשמוע אותו בשלב הבתים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully