וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון ששון וקורי קאר מועמדים למכבי אשדוד

איתן נוח

19.7.2010 / 22:00

העולה הטריה לליגת העל מעוניינת בצמד הוותיקים כשחקניה הישראלים המובילים. אזולאי הצטרף לרשימת המועמדים לאימון

מכבי אשדוד, הקבוצה העשירית בליגת העל לעונה הקרובה, מנהלת משא ומתן עם שרון ששון וקורי קאר. למרות שעדיין לא מונה מאמן לקבוצה וההכרזה הרשמית על העלייה של המועדון לליגת העל אמורה להגיע ביום רביעי, באשדוד החלו לעבוד בימים האחרונים חזק בנושא הרכש, כששני השחקנים הוותיקים מיועדים להיות הישראלים המובילים של הקבוצה בעונה הבאה.

ששון (31, 206) שיחק בשלוש השנים האחרונות במדי הפועל ירושלים, כשעונתו האחרונה היה בינונית מאוד ובמהלכה סיפק רק 5.1 נקודות ו-1.8 ריבאונדים למשחק. הפורוורד גדל במחלקת הנוער של בני יהודה, שיחק בגליל העליון במשך חמש שנים לפני שעבר לעירוני נהריה ומשם לאוראל גרייט הרוסית. אחרי החזרה מרוסיה בילה ששון שנתיים במכבי תל אביב, בה לא הצליח לפרוץ ומשם עבר לבירה.

קאר (34, 192) קיבל לפני שנה אזרחות ישראלית ובעונה האחרונה שיחק במדי השכנה של אשדוד, עירוני אשקלון, שם קלע 9.3 נקודות למשחק על אף פתיחת עונה חלשה מצידו. קאר נבחר במקום ה-49 בדראפט 1998, והגיע לישראל לראשונה באמצע עונת 2001/2 למכבי רעננה. הוא הספיק לעבור עוד בגליל עליון, רמת השרון, גבעת שמואל ועירוני נהריה וכאמור גם בעירוני אשקלון.

בגזרת המאמן, באשדוד ממשיכים בדיונים כשייתכן מאוד ועד סוף השבוע ימונה מאמן לקבוצה. רוני בוסאני ואלי רבי ממשיכים להיות המועמדים הבולטים כשגם שמו של עדי אזולאי נכנס לרשימת המועמדים האפשריים לאימון הקבוצה מעיר הנמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully