וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הפסידה 1:0 לא.א.ק אתונה

19.7.2010 / 20:59

הקבוצה של ניר קלינגר הציגה יכולת לא רעה במשחק ההכנה באוסטריה, אך נכנעה ליריבה היוונית העדיפה. אוהד כהן בלט

הפועל באר שבע העבירה הערב (שני) הילוך בהכנותיה לקראת עונת 2010/11, ואחרי הניצחון על קבוצה אוסטרית מהליגה השלישית, פגשה למשחק הכנה את א.א.ק אתונה היוונית במחנה האימונים באוסטריה. שחקניו של ניר קלינגר גילו יכולת טובה, בעיקר אוהד כהן בין הקורות, אבל בכל זאת נוצחו 1:0 על ידי היריבה העדיפה.

בהרכב של קלינגר ניתן היה למצוא שלושה שחקנים חדשים - השוער אוהד כהן, הבלם אבי יחיאל והקשר הפורטוגלי ריקרדו פרננדש - כשבהתקפה תופקד ליאור אסולין כחלוץ יחיד. היוונים, עם דושאן באייביץ' על הקווים ושמות כמו טריאנוס דלאס, ניקוס ליברופולוס, איגנסיו סקוקו ואיסמעאל בלאנקו בהרכב, הגיעו למספר מצבים בדקות הפתיחה, אבל אוהד כהן עצר את ליברופולוס וסקוקו.

מנגד, היה זה בעיקר פרננדש הפעלתן שניסה לסכן עם שתי בעיטות מסוכנות ממרחק והקפטן מאור מליקסון שניהל את המשחק. במחצית השנייה ערכו שני המאמנים חילופים רבים, א.א.ק השתלטה עוד יותר על המשחק ובאייביץ' קיבל תמורה עם שער נאה של המגן החדש אנסטיס ארגיריו בדקה ה-61. באר שבע כמעט השוותה לקראת הסיום, אבל המחליף הצעיר ליאל זגורי נגח לקורה.

הרכב הפועל באר שבע: אוהד כהן, נדב קידר, וויליאם סוארס, אבי יחיאל, אופיר דוידזאדה, משה אסולין, סיראז' נאסר, דוד רביבו, ריקרדו פרננדש, מאור מליקסון, ליאור אסולין. כן שותפו: ג'יימס ביסו, ברנרדו וסקונסלוס, איברהים בסיט, יוסי אלקיים, אביתר אילוז וליאל זגורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully