וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורביו של תמוז: "איציק קורנפיין צריך להתבייש"

חלוץ בית"ר ירושלים נקנס בעשרת אלפים שקלים. מקורביו: "אם קורנפיין רוצה להיפטר ממנו, שיוריד מהמחיר שהוא דורש"

היום (שני) נערכה ועדת משמעת לטוטו תמוז בטענה שלא התאמן ברצינות עם הנוער של הקבוצה בעת שיתר הקבוצה שהתה במחנה. כזכור, בבית"ר השאירו את תמוז בארץ כלחץ על מנת שיעזוב את הקבוצה שמוכרחה למכור אותו על מנת להגיע לאיזון כלכלי שיאפשר לה לפתוח את העונה. החלוץ נקנס בעשרת אלפים שקלים בגין התנהגות לא מקצועית, ונקנס בעוד 30 אלף שקלים על תנאי. בבית"ר הסבירו כי אם תמוז יעבור עוד החודש לקבוצה אחרת, הקנס לא יצא אל הפועל שכן כבר לא יקבל את המשכורת הבאה מבית"ר ירושלים, ומאמינים כי זה יפעיל לחץ נוסף על החלוץ לעזוב.

בסביבתו של השחקן זעמו על ההחלטה, וטענו: "איציק קורנפיין צריך להתבייש. זה לא שטוטו מתעקש להשאר בבית"ר - ההצעה מחיפה פשוט לא מספיק טובה. עם מה שחיפה מציעים כרגע, בעונה בה הם יגיעו להישגים, ביחד עם המענקים יגיע טוטו ל-60% מהשכר שלו בבית"ר העונה. ולא פחות חשוב, בסוף העונה בבית"ר הוא שחקן חופשי בעוד בחיפה יהיה לו סעיף שחרור שיקשה עליו לצאת לאירופה בשנים הבאות".

המקורבים המשיכו ואמרו: "אם איציק קורנפיין רוצה להיפטר ממנו שימצא פתרון לעניין המשכורת - או שיוריד מהמחיר שהוא דורש וחיפה תוכל לשלם לטוטו יותר, או שבית"ר תשתתף בשכר שלו, ככה שההפסד שלו יהיה מינמלי. כולם יודעים להגיד שללכת לחיפה זה להתקדם, ואף פעם לא היה מישהו שהתקדם וקיצצו לו את המשכורת בחצי".

בתוך כך, קשר בית"ר ירושלים שי ניסים, הסובל מגידול במוחו, יעבור הערב (שני) את הניתוח להסרת הגידול בלוס אנג'לס על ידי פרופסור ברקמן, לאחר ששהה בשבועיים האחרונים במרפאתו ועבר טיפולי הכנה. הפרופסור הסביר לשי ניסים ומשחתו כי אם הניתוח יעבור בהצלחה, הליך ההחלמה לא צפוי להיות ארוך במיוחד ויתכן כי עוד העונה יחזור הקשר למגרשים. משפחתו של ניסים, שכזכור שכל את אביו רק לפני כשלושה חודשים באופן טראגי, לא יכלה לעמוד בעלות הניתוח (מעל למאה אלף דולרים) ופתחה חשבון תרומות.

עולם הכדורגל הישראלי נרתם לעזור לקשר הצעיר ושחקני בית"ר ירושלים תרמו לו כ-50 אלף שקלים בעוד אירגון השחקנים הוסיף עוד 18 אלף. שחקנים ועסקנים מרוב קבוצות ליגת העל תרמו אף הם לטובת מימון הניתוח, וכן מספר אנשי עסקים אוהדי הקבוצה תרמו סכומים נכבדים והמשפחה הגיעה כמעט לסכום הנדרש. עם זאת, עדיין חסרים כמה אלפי שקלים, זאת בנוסף לעלות השיקום, לכן במשפחה ממשיכים לאסוף תרומות, אותן יש להפנות לחשבון מספר 40994/69 בנק לאומי בקינג ג'ורג' סניף 902. אורי מלמיליאן נחת בארץ, יממה לפני שחקניו, על מנת להיות בארץ במהלך צום ט' באב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully