וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "זה משחק ליגת אלופות שיקבע לנו את העתיד"

הפועל תל אביב המריאה לגומלין מול ז'לייז'ניצ'אר והמאמן שלה שומר על מתח. קנדה: "עם גוטמן, אבוי למי שלא ישמור על ריכוז"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב יצאה היום (שני) לבוסניה לגומלין מול ז'לייז'ניצ'אר במסגרת סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. האדומים יגיעו למשחק עם מקדמה גדולה של 0:5 מאוד משכנע מהשבוע שעבר בבלומפילד, כשהם יודעים שניצחון יסדר לה מפגש עם אקטובה או אולימפי רוסטבי בשלב המוקדמות הבא. הפועל תאלץ להסתדר ללא שי אבוטבול, שלא המריא עם הקבוצה לאחר שאושפז בבית חולים עם קלקול קיבה. רועי גורדנה ימלא את מקומו בסגל למשחק.

אלי גוטמן נשמע, כהרגלו, מאוד שקול עם המראת האדומים: "אין ספק שהמשחק הראשון משמש לנו יתרון משמעותי, אבל כמו שמכירים אותי אני לא מקל ראש גם לא עם 0:5. זה המסר שהעברתי לשחקנים שלי. זה משחק חשוב ובמיוחד כשמדובר במשחק ליגת האלופות שיקבע לנו את העתיד. אנחנו לוקחים את המשחק בשיא הרצינות. נעלה עם ה-11 החזקים ביותר שלנו במטרה לעלות ולנצח את המשחק".

גוטמן התייחס גם להצטרפותו האפשרית של בן סהר: "אני מייחל שזה יקרה ואני מקווה שאכן בן יהיה בהפועל תל אביב. מעבר לכך הראש שלנו רק במשחק הקרוב ואנחנו לא מדברים על השלב הבא".

גם עמרי קנדה לא מקל ראש במפגש הצפוי: "אנחנו ממש לא יוצאים לטיול. נתכונן למשחק הזה כמו שאנחנו מתכוננים לכל משחק - בשיא הרצינות. אנחנו באים לנצח את המשחק ואנחנו מקווים לעלות לשלב הבא והסיכויים לכך הם מאוד טובים. עם מאמן כמו אלי גוטמן אבוי לאיש שלא ישמור על ריכוז. למרות הכל זה עוד לא גמור למרות שהסיכויים נוטים לטובתנו. רק אחרי שנעבור אותם נתכונן לשלב הבא. המטרה שלנו בסופו של דבר להגיע לשלב הבתים. אנחנו נמצאים בכושר והקבוצה מבחינה חברתית מצוינת. צריך להגיד מילה טובה להנהלה שהשאירה את מרבית הסגל מהעונה שעברה".

לגבי סהר אמר קנדה: "כולם מכירים אותו. בן שחקן מצוין. מבחינה חברתית כמובן שאין לו מה לדאוג. כל שחקן שהגיע התקבל בצורה הכי טובה. בן גם גדל במועדון והוא לא שחקן זר שלא מכיר מי זאת הפועל. נקווה שהוא יבוא ויוסיף לנו הרבה מבחינת כוח וטכניקה".

כזכור, מוקדם יותר דווח בתקשורת הספרדית כי בן סהר יחתום היום בהפועל תל אביב. על פי "אל מונדו דפורטיבו", הקבוצה הספרדית הגיעה לסיכום עם האדומים, ובהמשך היום יצטרף סהר לחבריו החדשים. "השאיפה שלו היא לשחק בכל משחק, אבל לא יכולנו להבטיח לו את זה", אמר המאמן מאוריסיו פוצ'טינו, "יש לנו הרבה מאוד שחקנים בעמדה שלו. בהפועל, לעומת זאת, הוא יוכל לשחק בכל שבוע".

עדכון ראשון: 09:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully