וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע בבייסבול

19.7.2010 / 10:42

בובי ג'נקס מפשל, בנג'י מולינה טייס, בארי זיטו נותן בראש, אדם ויינרייט רץ לסיי יאנג וסן דייגו לא יודעת שהיא צריכה ליפול

ליאון פרנק משרת את צבא ההגנה לישראל נאמנה, אפשר לישון בשקט בלילות (או לראות בייסבול).

AL מזרח

מאזן הבית:

ניו יורק יאנקיז – 33-58
טמפה ביי – 36-55
בוסטון – 40-52
טורונטו – 45-47
בולטימור - 62-29

שבוע האולסטאר הקצר הזיק מאוד לבוסטון, שיצאה מפוקוס, הפסידה שלושה מארבעה לריינג'רס ומתרחקת מהפסגה. היאנקיז, לאחר שבוע טעון שבו הלכו לעולמם הבעלים לשעבר ג'ורג' סטיינברנר והכרוז בוב שפארד, עצרו את הדמעות עם ניצחון מפתח בסדרה על טמפה ביי. טורונטו השתעשעה בכלת הכלא של הליגה בולטימור עם סוויפ שהחזיר אותה למאזן חיובי.

נזכור אותו: הרבה כבר נכתב ויפה עשו רבים בתקשורת בישראל, שהתייחסו בהרחבה למותו של ג'ורג' סטיינברנר. עם כל הקיטש שבדבר, אי אפשר להתעלם מכך שהשבוע הזה היה שבוע בצלו של "הבוס", שבנסיבות לא ממש מרנינות גנב את ההצגה ממשחק האולסטאר. אין ספק, בלי האיש הזה עולם הבייסבול נראה הרבה פחות צבעוני.

שיהיה במזל: יוגי ברה בן ה-85 החליק ונפל, ובגיל שלו זה מסוכן. לשמחת כולנו, למרות שהחמיץ את טקס הוותיקים ביאנקי סטדיום, הוא עדיין איתנו, בריא ושלם.

סינקר השבוע: לאחר שהיה אחד הגורמים לזכייה של היאנקיז בוורלד סירייס, איי ג'יי בארנט לא ממש מוצא את עצמו השנה. עם ERA שנושק ל-5.00, בארנט עלה במוצ"ש להגיש נגד טמפה ביי והפתיחה לא עשתה לו טוב. התסכול נתן את אותותיו כשהמגיש של היאנקיז הכה בעצבים על דלת חדר ההלבשה ונחתך בכף היד. התוצאה: נטישה מוקדמת והפסד 10:5, שאחריהם באה התנצלות בפני חבריו לקבוצה. אם זה לא מספיק, ביום ראשון נפצע גם אנדי פטיט, והרוטציה מתחילה להתערער בברונקס. למרבה המזל, החובטים ממש לא.

מאיפה זה בא: באותו משחק, הכה הרוקי ריד בריניאק לשני הומרים והכניס חמישה רצים הביתה. בכך הוא הכפיל את מספר ההומרים שלו העונה ורשם חמישית מכמות הריביז שעשה עד כה. יפה.

בקטנה: הומר מספר 25. חוזה באוטיסטה מטורונטו לא מתכוון לעצור, ונראה שהפציעות הרבות מתחילות להכריע את בוסטון, שכבר רואה את הגב של טמפה ביי.

AL מרכז

מאזן הבית:

שיקגו וייט סוקס – 41-50
דטרויט – 42-48
מינסוטה – 43-49
קנזס סיטי – 52-39
קליבלנד – 54-38

סדרת המפתח בין שיקגו למינסוטה הסתיימה בניצחון של הטווינס, מה שאפשר להם לרחרח שוב את הצמרת בעקבות ההשפלה שספגו הטייגרס בקליבלנד. האינדיאנס מתקרבים לקנזס סיטי שמעליהם, לאחר שזו הובסה בסדרה מול אוקלנד.

מה אתה עושה, יא שמן 1?: למינסוטה הייתה הזדמנות לעצור את הדהירה של הווייט סוקס בסדרה בת ארבעה משחקם ב"טארגט פילד", אבל כבר ביום חמישי דאגו הגרביים לצנן את המארחים עם ניצחון 7:8. הטווינס הגיבו בשני ניצחונות, 4:7 ו-2:3 (עוד הופעה מצוינת של קרל פבאנו), ואז הגיע המשחק הרביעי והדרמטי. בובי ג'נקס חובב ההמבורגרים עלה להגיש ביתרון מבטיח של הווייט סוקס 3:6, מצב אידיאלי לקלוזר. אבל ג'נקס, בעונה איומה, הרשה שתי ריצות והוריש את הגבעה לסרחיו סנטוס, שעלה עם רצים על הפינות בלי אאוטים. התוצאה - הולכה וסינגל בן שתי ריצות לדלמון יאנג, קאמבק נאה וניצחון 6:7 למינסוטה, שלקחה שלושה מארבעה ופתחה את תמונת הבית.

איבדו את הדרך: לדטרויט לא היה סופשבוע קל מול קליבלנד. ביום שישי ספגו הטייגרס הפסד 8:2 וקיוו לפצות את עצמם בדאבל הדר בשבת, אבל שני הפסדים נוספים, 4:3 ו-2:1, רק הגדילו את ההשפלה. ביום ראשון חשבו הנמרים למנוע סוויפ מביך, אבל אחרי עוד הפסד את הוויקנד הזה הם לא ירצו לזכור.

AL מערב

מאזן הבית:

טקסס – 39-53
ל.א. איינגלס – 45-50
אוקלנד – 46-46
סיאטל – 56-36

הריינג'רס שועטים ואין בלתם, האיינג'לס שומרים על קשר עין, אוקלנד פתחה היטב את החצי השני של העונה עם סוויפ בקנזס סיטי וסיאטל היא סיאטל.

מה אתה עושה, יא שמן 2?: העובדה שבנג'י מולינה מטקסס חבט לסייקל לא מפתיעה, לכאורה, כי לכל שחקן יש יום טוב על הצלחת. רק שבפעם האחרונה שבדקנו, מולינה שקל כמו פיל מפארק קרוגר ורץ במהירות של בלם ממוצע בליגת העל בכדורגל. זה לא מנע ממנו לחבוט לטריפל ולסגור את הסייקל ההיסטורי על הראש של הרד סוקס. שלא תחשבו שהוא לא שילם מחיר - פציעה קלה בשרירי הבטן שהוציאה אותו מהמשחק. לא לדאוג, השמנמן בסדר.

גם כן קאמבק: אריק בדארד אמור היה לחזור לרוטציה של סיאטל לאחר פציעה ארוכה, אבל שוב הוסר מדף ההרכב לאחר רגישות בזרוע. איכס, אין יותר מגעיל מהמגיש הדוחה הזה. בעצם יש - ברנדון ווב.

ואם בטקסס עסקינן: הריינג'רס הגיעו לפנוויי פארק והוכיחו שהם על אמת, עם ניצחון דומיננטי 1:3 בסדרה (שיכול היה להיות סוויפ אלמלא הפסד במשחק מספר 3 הצמוד). טקסס צלחה מבחן בגרות חשוב, ונראית כרגע בדרך הבטוחה לפלייאוף ראשון מאז 1999.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

NL מזרח

מאזן הבית:

אטלנטה – 38-54
ניו יורק מטס – 43-49
פילדלפיה – 43-48
פלורידה – 47-44
וושינגטון – 52-40

בעונת הפרידה מבובי קוקס, אטלנטה ניצלה סדרות חוץ קשות של פילדלפיה ושל המטס ושמרה על הפער בפסגה. סטיבן שטרסבורג שוב הפליא בוושינגטון, ובמקרה של הנשיונאלס זו הבשורה היחידה.

מניה בטוחה: מה עוד אפשר להגיד על סטיבן שטרסבורג? הרוקי של וושינגטון מוכיח שוב שכל ההייפ עליו מוצדק. בשבת הגיש הפנומן הצעיר שישה אינינגים, במהלכם חישמל שבעה חובטים, וזכה בניצחון 0:4, הרביעי שלו העונה. "הם לא הוכיחו שהם יכולים לגעת לי בפאסטבול", אמר שטרסבורג, "לכן לא זרקתי צ'יינג' אפים, כדי שלא יהיו שגיאות". תותח, אין ספק.

תופס תחת: אף אחד לא באמת חשב שבריאן מק'קאן, כוכב האולסטאר, ייתן לתואר ה-MVP לשגע אותו. התופס המעולה של אטלנטה חזר מהפגרה חד כתמיד עם שתי חבטות מול מילווקי ורשם הומר 11 העונה בניצחון על הברוורס ביום ראשון.

שווה כל סנט: ריאן הווארד מתעורר בדרך כלל מאוחר, וגם העונה הוא דשדש עד זמן קצר לפני הפגרה. ההפסקה רק עשתה לו טוב. ביום חמישי חבט כוכב הפיליז לשני הומרים בהפסד 12:6 לשיקגו קאבס וביום שישי הוסיף דינגר. לרוע המזל, שלושת ההומרים הללו לא עזרו לפילדלפיה, שנוצחה פעמיים וממשיכה לראות את הגב של אטלנטה.

NL מרכז

מאזן הבית:

סט. לואיס – 41-51
סינסינטי - 42:51
מילווקי – 51-42
שיקגו קאבס – 51-42
יוסטון – 55-37
פיטסבורג – 59-32

הקרב הצמוד בין סינסינטי לסט. לואיס נמשך, כשהשתיים סגרו את השבוע עם הפסד, מה שהותיר את הרדס ביתרון של חצי משחק בפסגה. כל שאר הבית הזה הוא פח אשפה שחבל להרחיב עליו את הדיבור.

וואחד קאמבק: ההתאוששות מפציעת מרפק לא קלה לאף שחקן, בוודאי שלא למגיש. אם תוסיפו לכך את ההשעייה מ-50 משחקים בשל כל מני פירות אסורים שאכל, לאדינסון וולקז מסינסינטי היה הרבה מה להוכיח. הוא הוכיח את זה בבכורה העונתית שלו מול קולורדו, עם שישה אינינגים יפים ותשעה סטרייקאאוטים. סינסינטי ניצחה 1:8 ושמרה על הפסגה.

בשקט, בשקט: אחרי עונה של 19 ניצחונות, אדם ויינרייט לא מתכוון לעצור. המגיש המצוין של סט. לואיס רשם בשבת את ניצחונו ה-14 העונה ב-0:2 על הדודג'רס. ששת האינינגים החלקים שהגיש הורידו את ה-ERA שלו ל-2.02, ואובלדו חימנז כבר רואה אותו מאותת לעקיפה.

האכלת אותנו במעמול: ביתרון 0:1 לשיקגו קאבס על פילדלפיה במוצ"ש, ראה רנדי וולס כיצד קרלוס מרמול מחרב לו משחק מופתי שבו הגיש שבעה אינינגים נקיים עם חמישה אוורורים. יממה לאחר ששמר בהצלחה מול הפיליז, מרמול איבד את זה באינינג התשיעי, כשפלאסידו פולאנקו, שרק חזר מרשימת הפצועים, חבט לשיוויון ופתח אינינג קטסטרופלי לקלוזר של הקאבס - ארבע ריצות חובה, ארבע חבטות, חמש (!) הולכות והגשה פראית. איכס.

NL מערב

מאזן הבית:

סן דייגו – 37-54
קולורדו – 41-50
סן פרנסיסקו – 42-50
לוס אנג'לס דודג'רס 43:49
אריזונה – 58-34

סן דייגו ממשיכה לשעוט קדימה עם סוויפ על אריזונה, סן פרנסיסקו רצה ונבלמה על ידי המטס, בקולורדו ובדודג'רס אל תחפשו יציבות ובאריזונה דווקא כן - קבוצה מסריחה.

תאומי המגדל: סן דייגו ממש מסרבת לדעוך גם אחרי פגרת האולסטאר, ומי שמוביל אותה הם שני האינפילדרים שלה, אדריאן גונזאלס מהבסיס הראשון וצ'ייס הדלי מהשלישי. השניים חברו בארבעה ימים ל-12 חבטות, שלושה הומרים ותשע הכנסות רצים והשאירו את הפאדרס בפסגה, בסיוע האאוטפילדר הצעיר כריס דנורפיה, שחבט לצמד הומרים בניצחון 3:4 על הדיאמונדבקס ביום ראשון.

פולשים קדימה: אבל לא בטוח שהמצב יישאר כך לאורך זמן, בעקבות הריצה של סן פרנסיסקו. הג'איינטס ניצחו בתשעה מ-11 משחקיהם האחרונים, כולל 0:1 על המטס לאחר דואל אדיר בין בארי זיטו לג'ונתן ניסה. האחרון הסתפק בשבעה אינינגים וארבעה סטרייקאאוטים, כדי לפנות את הבמה ללפטי של הג'איינטס, שנתן את אחת מהופעותיו הטובות ביותר בקריירה - שמונה אינינגים ועשרה סטרייקאאוטים. עם ERA של 3.51, העונה שלו נראית סבבה בינתיים.

ואה, כן: לא נשכח שטים לינסקאם חזר לכושר, עם תשעה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים ב-0:2 במשחק שפתח את הסדרה מול המטס. אר איי דיקי המסכן היה מעולה עם שבעה וחמישה, אבל אין מה לעשות מול תספורת האוחנה של לינסקאם כשהוא במיטבו.

הטבח הכין ארוחה: ארון קוק, הוא ולא אחר, היה ביום ראשון אחראי לנישולה של סינסינטי מפסגת בית המרכז. שבעה אינינגים וחמישה טיגונים של הטבח סייעו לרוקיז להתגבר על הופעה טובה של טרוויס ווד (שישה ושישה) ולהמשיך להישאר בתמונת הבית המרתק ביותר בליגה כרגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully