וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם עסקת סהר תיפול, הפועל ת"א תישאר ללא חיזוק?

ורוצ'ינה לא מוכן לוותר על חוזהו בקבוצה. אם האלופה לא תמצא לו קבוצה חלופית, היא עלולה להסתפק בקרואטי עד הפגרה

הפועל תל אביב עלולה להישאר ללא חיזוק התקפי אם בן סהר לא יחתום במועדון בסופו של דבר. הדבר נובע מכך שבויאן ורוצ'ינה, חלוצה הזר של הקבוצה בעונה שעברה, חתום לעוד שלוש שנים אצל האדומים, הקבוצה אינה יכולה להקפיאו בניגוד לרצונו. כידוע, אלי גוטמן אינו מעוניין בחלוץ, אלא שורוצ'ינה לא מוכן לוותר על חוזהו בקבוצה תמורת פיצוי כספי שכבר הוצע לו.

לכן, בהנחה ולא תימצא קבוצה שתרכוש או תבקש לשאול את החלוץ, יהיה הקרואטי הזר החמישי של הפועל, והקבוצה לא תוכל להחתים שחקן זר נוסף. לכן, אם עסקת העברתו של בן סהר מאספניול למדים האדומים תיפול ובמקביל לא תצליח למצוא הפועל תל אביב בית חדש לורוצ'ינה, היא לא תתחזק בחלוץ, לפחות עד פגרת החורף.

בתוך כך, ממשיכה האלופה את הכנותיה לקראת המפגש השני מול אלופת בוסניה, ז'לייז'ניצ'אר, במסגרת גומלין מוקדמות ליגת האלופות. האדומים ימריאו מחר (שני) מנתב"ג ואז תטוס הקבוצה דרך וינה לבוסניה. גוטמן לא מתכנן שינויים בהרכב שהביס את האלופה הבוסנית 0:5 במשחק הראשון. הקפטן וואליד באדיר לא התאמן היום בגלל מחלה והוחלף באימון על ידי ביוואן פרנסמן. באדיר ימריא עם הקבוצה ואם לא יחלים יהיה זה הדרום אפריקאי שיפתח בהרכב.

אורח מיוחד באימון הקבוצה היום היה מאמן נבחרת ישראל, לואיס פרננדז, שהגיע לצפות מקרוב בחניכיו האדומים וגם בכדי לפגוש את שחקנו לשעבר, רומן רוקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully