וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשיים בעסקת בן סהר

הפועל ת"א טוענת שאספניול חזרה בה מהסיכום על מכירה מחצית מכרטיסו, בסביבת החלוץ מאשימים את האדומים בעיכוב

עסקת העברתו של בן סהר מאספניול להפועל תל אביב ממשיכה להיות תקועה וביומיים האחרונים אף נתגלו קשיים נוספים. לפיכך, בימים הקרובים יוכרע אם החלוץ ינחת בסופו של דבר במתחם חודורוב, או יעדיף לבדוק אופציות אחרות בספרד או אנגליה, כשגם מכבי חיפה נמצאת על הפרק.

כזכור, לפני יומיים הגיעה הפועל להסכם על מכירת חצי מכרטיס השחקן של החלוץ הצעיר והסכימה לשלם את מלוא שכרו, העומד על כחצי מיליון יורו. אלא שלטענת האדומים, במהלך סוף השבוע אספניול חזרה בה מהסיכום והייתה מוכנה להשאלה בלבד ולכך שהפועל תשלם את מלוא שכרו של השחקן העונה.

חשוב להזכיר שחלק מהסירוב של אספניול למכור את השחקן והחלטתה להשאיל אותו בלבד, הגיע גם מכיוון סהר עצמו, שלא מעוניין להימכר, אלא רק להיות מושאל על מנת לחזור לקבוצה הספרדית בסוף העונה. האדומים כבר הודיעו שהם יהיו מוכנים גם להשאלה, אבל במצב כזה לא יהיו מוכנים לשלם את מלוא שכרו של השחקן.

בסביבתו של סהר שמעו את טענות האדומים, אך דחו אותן היום וטענו שהחלוץ היה מוכן לוותר על סכום גדול משכרו בכדי להיות מושאל, כלומר שאספניול דורשת שהפועל תשלם לו שכר נמוך בהרבה מחצי מיליון יורו. עוד הוסיפו כי העסקה יכולה להיסגר בתוך זמן קצר, אך האדומים הם אלה שמתעקשים על עסקת מכירה בכדי לקצור רווחים עתידיים על השחקן.

בשל העיכובים החדשים נראה שסהר ימתין מספר ימים נוספים לדאבליסטית הישראלית ואם זו לא תגיע להסדר עם אספניול, הוא יבחן אופציות אחרות, שאחת מהן היא מכבי חיפה. בסביבתו של השחקן הוסיפו היום שאם עד עכשיו הם היו מוכנים לעשות הכל כדי לסגור במהרה את עסקת העברת השחקן להפועל תל אביב כדי להקל על ההתאקלמות שלו לקראת העונה החדשה, הרי שכעת הוא עשוי לקחת את הזמן לבחינת שאר האופציות העומדות בפניו.

אניימה ישוב ביום חמישי לישראל

שוער הקבוצה וינסנט אניימה צפוי לחזור לארץ ביום חמישי ביחד עם משפחתו, אחרי ששוחרר מהנסיעה למשחק הגומלין נגד אלופת בוסניה, ז'לייזניצ'אר. לאחר שישוב, אניימה ייפגש פעם נוספת עם הנהלת הקבוצה במטרה להכריע את עתידו בעונה הקרובה. אם השוער ישיג הצעה רשמית גבוהה מקבוצה אירופאית הוא ככל הנראה יימכר. אם לא, הוא יישאר לפחות עד ינואר.

אניימה עדיין מעוניין לעזוב את הקבוצה לפורטו, כאשר מנגד, האדומים טוענים שהם לא קיבלו עבורו הצעה מהקבוצה הפורטוגלית. "אני מקווה מאוד שהדברים יסתדרו בסופו של דבר", אמר אניימה. "פורטו רוצה אותי, ואם הפועל טוענת שאין שום הצעה עבורי היא משקרת".

עדכון ראשון 22:31 17/7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully