וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: הנבחנים הגרמנים שוחררו

דור בלך

17.7.2010 / 21:45

לאטומה וריסר שהתאמנו עם הקבוצה בגרמניה, לא הרשימו. במועדון עדיין מחפשים דרך למצוא קונים לתמוז, אלבארז ופרננדז

לאחר ששותפו במשחק ההכנה אמש (שישי) בגרמניה, בו ניצחה בית"ר ירושלים 14:0 קבוצת חובבנים מקומית, קיבלו היום צמד הגרמנים הנבחנים, פביאן לאטומה ואוליבר ריסר, הודעה על שחרורם מהקבוצה. מעבר לעובדה שהמגן והקשר לא הרשימו יתר על המידה את הצוות המקצועי, הרי שבית"ר ירושלים לא יכולה גם כך לצרף כרגע שחקנים, וגם אם תוכל תהיה עדיפות לחמשת השחקנים שהצטרפו אליה עם פתיחת האימונים - ערן לוי, רביד גזל, סרג' איילי, ליאור ראובן ומשה מישאלוב.

בבית"ר צריכים עדיין למצוא קבוצה שתקלוט את דריו פרננדז וכריסטיאן אלברז, וכן קבוצה שתרכוש את טוטו תמוז, על מנת שיוכלו לפתוח את העונה עם הסגל הנוכחי. על פי קצב ההתפתחויות כעת, נראה כי אלמלא תמצא הקבוצה משקיע, היא תאלץ לפתוח את העונה ללא חמשת הנבחנים, שימשיכו להתאמן עם בית"ר כל עוד ירצו בכך. בינתיים מעוניינות ברביד גזל מספר קבוצות מליגת העל, בעוד הפועל חיפה מעוניינת להשיב את ערן לוי לשורותיה, כך שבהחלט ייתכן ששניהם יחתמו בקבוצה אחרת עד לפתיחת העונה.

באשר לפרננדז, תמוז ואלברז, מאמן הקבוצה, אורי מלמיליאן, היה מעוניין לראות את שלושתם בקבוצה, אך כאמור כל עוד לא יפטרו משחקנים אלה ויקבלו כמה מאות אלפי דולרים עבורם, בית"ר תאלץ להסתפק בסגל הנוכחי. נכון לעכשיו גם הפירוק עומד על הפרק אך בקבוצה מאמינים כי יצליחו לגייס סכום מספיק מהספונסרית "אלדן" וכן מאיש העסקים בני סיוון שכבר הודיע לקורנפיין כי יתמוך בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully