וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: אמאמו לא ייצא למחנה, אג'ידה וביטון יאחרו

17.7.2010 / 21:33

השוער הפצוע יעבור טיפולים בשבדיה, מתחזקת ההערכה שאג'ידה ישמש כשוער הראשון. ציון דלל תיווך בעסקת ביטון

בהפועל פתח תקוה ממשיכים בהכנות לקראת העונה הבאה, כשהקבוצה צפויה לצאת למחנה אימונים בהונגריה לפנות בוקר. אלא שלא כל ההכנות עברו בצורה חלקה, כששחקן הרכש, דודו ביטון ושוער הקבוצה אוסטין אג'ידה, לא ייצאו עם יתר הקבוצה בטיסה הקרובה. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שהקבוצה לא הוציאה בזמן כרטיס טיסה לביטון, שיצטרף לחבריו מחר, בעוד שבעיות ויזה מונעות את הגעתו של אג'ידה.

וויליאם אמאמו לא ימריא כלל למחנה בטענה שהוא פצוע, השוער יעבור מספר טיפולים בשבדיה ויחזור לאחר מכן לארץ, מה שממשיך להעיד שאג'ידה ישמש כשוער הראשון של הקבוצה העונה.

בפתח תקוה תולים לא מעט תקוות בביטון, ומעוניינים מאוד שייקח חלק מרכזי במחנה האימונים, כשמאמן הקבוצה, אלי מחפוד, מקווה לתרגלו בהתקפה לצידו של אוהד קדוסי. בכלל, במועדון מרוצים מאוד מהחלק ההתקפי של הקבוצה, וכזכור כבר הצהירו שיחד עם זגורי, ויסה, קדוסי וביטון, הם מעמידים את אחת ההתקפות הטובות בליגה.

יש לציין כי מי שתיווך בעסקת ביטון בין היתר היה איש העסקים ציון דלל, מנהלה לשעבר של הפועל פתח תקוה. הנהלת הקבוצה מסרה בתגובה: "אנחנו מודים לדלל, שבעזרתו הצלחנו להביא את ביטון, הוא סגר את הפערים הכספיים בין הצדדים. לשחקן הייתה הצעה מבלגיה, אבל הוא החליט לבוא לכאן כדי להצליח עם המועדון". דני לוי הוסיף: "אין ספק שהעברת השחקן לא הייתה מצליחה לולא עזרתו של דלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully