וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש נצרת עילית התמוטט ומת במשרדי המועדון

יצחק סולומון

17.7.2010 / 13:14

אחראי המשק של מחלקת הנוער, שמעון מייסטר (62), נפטר מדום לב אחרי שאלי ארובס, מנהל הקבוצה, מצאו ללא רוח חיים

איש המשק הוותיק של מחלקת הנוער של הפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית, שמעון (סימון) מייסטר (62), נמצא אתמול (שישי) ללא רוח חיים, בחדרו באצטדיון גרין. ביתו של מייסטר, אב לחמש בנות, ניסתה לשווא למצוא את אביה בסלולארי. היא פנתה לשכנתה, שושי אלפסי, רעייתו של מנכ"ל הקבוצה, אלי אלפסי.

"הלב שלי מנבא רעות. עזרי לי למצוא את אבא", אמרה הבת. שושי אלפסי ניסתה להשיג את בעלה, ולא הצליחה להשיג אותו. היא פנתה למנהל הקבוצה, אלי ארובס, שמייד נסע לאצטדיון, לא לפני שביקש מהמנהל המקצועי החדש/ ישן של מחלקת הנוער, עובד גרינפלד, להצטרף אליו.

כאשר הגיע לשערי האצטדיון התפצלו: גרינפלד הלך לחפש במגרש האימונים העליון, ארובס פנה לחדרי ההלבשה של הנוער, שם התגלה לעיניו המחזה המזעזע: מייסטר שרוע על הרצפה עירום כביום היוולדו. גרינפלד שהגיע למקום עוד הספיק לכסות אותו במגבת, לפני שכוחות משטרה ומגן דוד אדום הוזעקו למקום.

על פי הערכות, מייסטר הרגיש לא טוב, ביקש להתקלח, כשזו הסיבה שהיה עירום, ואז קיבל דום לב, או שהחליק וקיבל מכה שהביאה למותו. מייסטר סבל מבעיות בלבו ולפני כשמונה שנים אף עבר התקף לב. אגודת הפועל נצרת עילית מיהרה להוציא הודעה לעיתונות לפיה: "משפחת הפועל נצרת עילית מודיעה בצער רב וביגון עמוק על פטירתו של שמעון מייסטר, מנהל המשק, אשר התמוטט באצטדיון".

לצוות מד"א שהגיע למקום לא הייתה יותר מדי עבודה והוא נאלץ לקבוע את מותו. על פי הצוות, מייסטר סבל מדום לב ושכב במשך שעות ארוכות בחדר ההלבשה. "הלוואי והיינו מגיעים מוקדם יותר, מי יודע, אולי היינו מצליחים להציל אותו", אמר ארובס. "היה לו חיוך כזה תמים על הפנים", סיפר עובד גרינפלד, בדקתי לו דופק ומהר מאוד הבנתי שאיבדנו אותו".

"כולנו הוכינו בתדהמה", אמר ראש עיריית נצרת עילית, שמעון גפסו, "מייסטר היה בעיני אחד הסמלים של הפועל נצרת עילית. הוא מלווה אותה שנים רבות ותרם לה רבות". "זוהי טרגדיה גדולה למשפחת מייסטר ולמשפחת הפועל נצרת עילית", אמר יושב ראש הקבוצה, רוני ליקוורניק. "מייסטר היה חלק בלתי נפרד מהמועדון, אדם שתמיד היה מוכן לעזור, ללא ספק מדובר באבידה גדולה".

הלוויתו תתקיים מחר (ראשון) בשעה 16:00. בהנהלה אמרו כי יפעלו להנצחתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully