וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הביסה קבוצה חובבנית מגרמניה 0:14

דור בלך

16.7.2010 / 21:58

הבחורים של אורי מלמיליאן לא התקשו מול יריבת מבחן חלשה ביותר. שחקן בקבוצה: "זה היה דומה למשחק מול אפרוחים ב'"

לאחר שלא התקשתה מול קבוצה מהליגה השלישית בגרמניה, יוטין 08, וגברה עליה 0:5, ניסתה הערב (שישי) בית"ר ירושלים את מזלה מול יריבתה העירונית הקיקיונית מהליגה החמישית שם, והצליחה להביס אותה 0:14. המאמן אורי מלמיליאן, שהיה מודע ליריבה החלשה, ניצל זאת על מנת לנסות מערך התקפי במיוחד של 3:3:4 עם אריאל הרוש בשער, ליאור ראובן ואבי ריקן באגפים, שמעון גרשון ותומר בן יוסף במרכז ההגנה, משה מישאלוב, עידן טל ודאריו פרננדז במרכז השדה וסרג' איילי, עמית בן שושן וחן עזריאל בחוד.

את המחצית הראשונה סיימו הירושלמים ביתרון מבטיח משהו של 0:8, משלושער של עזריאל, צמד של איילי ושערים של ריקן, בן שושן וטל בפנדל. עם סיום המחצית החליף מלמיליאן כמעט את כל ההרכב כשרק ריקן שרד, והמערך שונה ל-2:4:4. לשער נכנס אוהד סיידוף, כשבאגף ימין שיחק הנבחן פביאן לאמונטה. במרכז ההגנה הוצבו מתן בראשי ואלי דסה הצעירים. בקישור עלה למגרש אביתר ברוכיאן, אחיו של קפטן הקבוצה אבירם, לצידם של קובי מויאל ודן איינבינדר, כשגם הנבחן השני אוליבר רייסר זכה ל-45 דקות של תהילה. בחוד העלה מלמיליאן את ערן לוי וטל משעלי.

המחצית השנייה לא היטיבה גם היא עם קבוצת החובבים הגרמנית, שספגה שישה שערים נוספים, שלושה מרגלי לוי, ועוד שלושה מרגליהם של ברוכיאן הצעיר, משעלי ואיינבינדר. במהלך המחצית נכנסו למשחק גם ברק משה וצחי אליחן במקומם של משעלי ובראשי.

בתוך כך, בקבוצה הירושלמית מנסים לארגן משחקי אימון נוספים במחנה האימון, ומחפשים קבוצות מקצועיות יותר על מנת שיוכלו להתרשם מיכולתם האמיתית של הזרים הנבחנים וכן לבחון את רמת המשחק של הקבוצה כולה מול יריבה ברמה של ליגת העל פחות או יותר. שחקנים בקבוצה גיחכו למראה החובבנים שמולם, ואחד מהם סיפר כי "זה אפילו לא משחק מול הנוער, זה יותר דומה למשחק מול אפרוחים ב'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully