וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו ביטון חתם לשלוש שנים בהפועל פתח תקוה

16.7.2010 / 11:00

החלוץ הסדיר את ההעברה עם איזיקוביץ', ירוויח 95 אלף דולר לעונה וייצא למחנה. ביטון: "זה מועדון גדול עם קהל ענק"

החלוץ דודו ביטון חתם לשלוש שנים בהפועל פתח תקוה וייצא למחנה האימונים שלה ביום ראשון. הבוקר (שישי) נפגש ביטון עם הבעלים של בית"ר טוברוק אריק איזיקוביץ' והצדדים סיכמו את תנאי ההעברה עם פתח תקוה. ביטון אף חתם על חוזה שיועבר לבקרת התקציבים. הפגישה עם איזיקוביץ' נועדה, בין היתר, על מנת לסגור סופית את מעברו של השחקן, משום שאתמול אפשרה לו פתח תקוה להביא הצעה מבלגיה עד היום הצהריים, כתנאי לביטול החוזה. איזיקוביץ' הודיע לשחקן כי האופציה מבלגיה לא רלוונטית והחוזה נשלח לראשי הקבוצה.

ביטון אמר לאחר החתימה: "אני שמח שההעברה נסגרה ושאוכל לפתוח את העונה. סוף סוף אני פותח עונה במחנה אימונים מסודר, זה מאוד חשוב להתפתחות של שחקן כדורגל. הפועל פתח תקוה זה מועדון גדול עם קהל ענק. אני מאמין שואכל לשמח אותם יחד עם הבעלים. אני מחכה בקוצר רוח ללבוש את החולצה הכחולה".

בפגישה אתמול נכחו תומר סיני, אפי צפריר עם נציגו של השחקן ונציגו של איזיקוביץ', עו"ד אלדד אהרוני. כפי שפורסם שלשום, המשא ומתן בין הצדדים נמשך למעשה מיד לאחר שחרורו ממכבי חיפה והיה ארוך מאוד, בגלל ההתעקשות של השחקן להרוויח שכר בגובה מסוים. מי שיצר את הקשר הראשוני עם השחקן היה המאמן אלי מחפוד ששכנע אותו להגיע לקבוצה. בסופו של דבר הצדדים הגיעו לפשרה ולפי תנאי החוזה שסוכמו השחקן ירוויח כ-95 אלף דולר לעונה למשך שלוש השנים הקרובות.

גורם בקבוצה אמר: "להפועל פתח תקוה יש היום חלק קדמי מהטובים בישראל. בנוסף לחלק ההגנתי שהתייצב בעונה שעברה, ויסה, צרפתי, זגורי, קדוסי וביטון יחזירו את אוהדי הפועל פתח תקוה לימים הטובים". ביטון ששיחק בעונה שעברה בנבחרת האולימפית הבקיע תשעה שערים בהפועל רעננה, ורק החלטה של הרגע האחרון מנעה את הצטרפותו למכבי חיפה. חצור וסיני הודיעו כי בשלב זה אין להם כוונה להחתים חלוץ זר. ייתכן ובפגרה בחודש ינואר יוחתם זר נוסף, בהתאם לשיקוליו של המאמן אלי מחפוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully