וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבר עומר גולן למכבי חיפה יוכרע בימים הקרובים

16.7.2010 / 10:42

אלישע לוי רוצה לצרף חלוץ עוד השבוע. הקבוצה המריאה למחנה בבולגריה, אליו יצטרף מסיללה. גם גולסה ואלמדון המריאו

מכבי חיפה המריאה הבוקר (שישי) למחנה האימונים השני שלה הקיץ, הפעם בבולגריה. עידן ורד שעדיין לא יכול לשחק המריא כצפוי למחנה, אבל הוא לא ייטול חלק בשני משחקי ההכנה מול לוקומוטיב סופיה (מוצאי שבת) וסלביה סופיה (חמישי בעוד כשבוע). השוער תום אלמדון יצא גם הוא למחנה ויתפקד למעשה כשוער שני, משום שניר דוידוביץ' שוהה באיטליה לרגל טיפולים. אייל גולסה, שקיבל אישור מצה"ל לצאת למחנה, המריא גם הוא עם חיפה.

כפי שפורסם שלשום, בחיפה החליטו לחזור לאופציית עומר גולן ובמועדון החליטו להגביר את המגעים עימו בגלל הפיצוץ במשא ומתן עם טוטו תמוז. אתמול חיפה הגבירה את המאמצים לצירופו לאחר ששיחה נערכה בעניין עם סוכנו, דודו דהאן. הפערים עם חלוץ בית"ר גבוהים, וגורם בחיפה אמרו כי בשלב הזה תמוז יוכל לעבור רק אם יוריד עשרות אחוזים ביחס לחוזהו בבית"ר. שחקנים בחיפה סבורים כי הבאתו של גולן תהיה אפקטיבית יותר למשחק ההתקפה של חיפה, משום שמדובר בשחקן מגוון יותר.

שחקן נוסף שכבר הגיע למחנה האימון של הקבוצה בבולגריה הוא חלוץ בן 18 העונה לשם אלכסנדר זהבי, שינסה להרשים. זהבי הוא ישראלי שמשפחתו חיה בשנים האחרונות באירופה.

המחנה בבולגריה אמור להוות הכנה לקראת המשחק הראשון במסגרת הליגה האירופית בעוד קצת פחות משבועיים. במהלך המשחקים ייטול חלק הבלם הארגנטינאי איגנסיו קאנוטו, שחיפה עדיין צריכה להגיע לסיכום סופי עם קבוצתו לגבי תנאי ההעברה שלו. המגן פיטר מסיללה ייצא גם הוא למחנה בסופו של דבר, זאת משום שעדיין לא התקבלה הצעה רשמית עבורו. בשלב זה, טאלב טוואטחה הצעיר יקבל דקות משחק וינסה להוכיח שהוא מתאם להיכנס לנעליים הגדולות של המגן מדרום אפריקה כשיעזוב.

בחיפה חילקו לשחקנים את מספרי החוצות לעונה הקרובה, וחלקם ילבש חולצות בעלות מספרים שונים מאשר בעבר. ליאור רפאלוב נפרד מחולצה מספר 26 וילבש את מספר 10, אותה הספיק ללבוש בעבר תקופה קצרה. אגב, בעונה שעברה אף שחקן בחיפה לא לבש את החולצה הזאת. אדריין סילבה הפורטוגלי ילבש את חולצה מספר 6, שהיתה שייכת למנהל הקבוצה אדורם קייסי, וגם אותה איש לא לבש בעונה שעברה. תומר חמד אימץ את החולצה אותה לבש הבלם דקל קינן שיצא לשחק בבלקפול (21).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully