וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסו: "אולי אהיה חלק ממכבי חיפה"

שחקן העבר הפתיע כשהגיע למשחק האימון בין הפועל חיפה לעכו (1:1): "אגור בארץ, לא אאמן". ויצמן חתם אצל האדומים

למשחק האימון הערב (חמישי) בין הפועל עכו להפועל חיפה, שהסתיים ב-1:1, הגיע אורח לא צפוי - ג'ובאני רוסו. שחקן העבר של מכבי והפועל חיפה שוחח בעיקר עם אנשי הקבוצה האדומה, במיוחד עם חברו, השוער טברטקו קאלה. "קאלה משוגע וסשה סטויאנוביץ' הבקיע והיה מצוין", אמר רוסו. בסך הכל היה משחק טוב".

"באתי לחופש וכנראה גם אגור בארץ", הודיע הקרואטי והפתיע בהצהרותיו. "היה כיף לראות את המשחק, אני רוצה להיות חלק מהכדורגל כאן. לא אהיה מאמן, אבל אולי אהיה במכבי חיפה. דיברתי עם יענקל'ה שחר ובא לו למות מאיבוד האליפות. שוחחתי גם עם אבי נמני שאמר שיש שחקנים טובים במכבי תל אביב, אבל שייקח זמן להתחבר. לגלקטיקוס שלנו זה לא עבד, אולי הפעם יצליח להם". רוסו סירב להתייחס לאלי גוטמן והפועל תל אביב, ככל הנראה בגלל פרשת בויאן ורוצ'ינה.

במשחק עצמו בחנה הפועל עכו את החלוץ ג'קו ערפאת, שייצא עם הקבוצה למחנה האימונים ולאחריו תתקבל החלטה האם לצרפו. קשר קדמי ארגנטינאי יגיע אף הוא להיבחן. החלוץ אובודו אוקוצ'ה, שסובל מפציעה קלה, לא שותף במשחק.

הבלם גבע ברקאי אמר בסיום: "השנה שעברה הייתה עבורנו טבילת אש בליגת העל, העונה יהיה קשה יותר. אנחנו עובדים קשה, משחקי האימון עוזרים לנו להיכנס לכושר". חברו למרכז ההגנה, איציק כהן, הבקיע את השוויון והתייחס בסיום לעובדת היותו האחיין של המאמן אלי כהן. "אנחנו נכנסים לאט לאט לעניינים. מוזר שדוד שלי הוא מאמן הקבוצה, אבל מתרגלים".

אצל הפועל חיפה, שם חתם רשמית הקשר עידן ויצמן, לא קופצים למסקנות מוקדמות. "בסך הכל זה משחק אימון שני", אמר עוזר המאמן שביט אלימלך. "קשה להעריך איך הקבוצה תיראה. בדקנו כאן מספר שחקנים לקראת מחנה האימונים ואנחנו מרוצים מהאינטנסיביות של הצעירים. מוקדם להגיד לאן מועדות פניה של הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully