וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אספניול: "מעדיפים לשחרר את בן סהר"

המנהל המקצועי של אספניול מאשר על המו"מ עם הפועל ת"א: "יש לבן מקום להשתפר. יהיה מצוין עבורו אם הפועל תעפיל לצ'מפיונס"

המנהל הספורטיבי של אספניול רמון פלאנס אישר היום (חמישי) שהקבוצה מנהלת משא ומתן עם הפועל תל אביב בנוגע לרכישתו של בן סהר. "הפועל מעוניינת בשחקן", אישר פלאנס, "ואנחנו כרגע בוחנים מה הכי טוב בשביל השחקן. שוחחתי עם בן, ולמדתי ממנו עד כמה הוא רוצה לשחק ולהתפתח כשחקן. הוא יודע שהוא נמצא בשלב חשוב בקריירה שלו".

פלאנס טוען כי הקבוצה מעוניינת להשאיל את השחקן, ולא למוכרו. "היו כבר שיחות בעבר, אך הסכומים שהוצעו לא סיפקו אותנו", אומר פלאנס, "אנחנו מעדיפים לשחרר את השחקן, כי יש לו עוד הרבה מקום להשתפר. הפועל היא מקום טוב עבורו, כי הקבוצה משחקת באירופה. אם היא תעפיל לליגת האלופות, זה יהיה מצוין עבורנו. הפועל היא קבוצה מוכרת ביבשת".

פלאנס אף ציין כי הוא שוחח עם השחקן ואמר לו כי "אתה חלוץ מצוין ואנחנו בהחלט מרוצים ממך. אנחנו מקווים עבורך שתתקדם בעונה הבאה, אבל עדיין יש כמה פרטים שמסבכים מעט את המצב". אגב, אחת מהבעיות שמונעות כרגע את הגעת סהר היא העובדה שהפועל תל אביב רוצה לרכוש חצי מכרטיסו של סהר ואילו השחקן עצמו רוצה לעבור בהשאלה כדי לחזור בעונה הבאה לספרד.

עוד בהפועל תל אביב: הבלם הצעיר, מור שושן, הושאל היום למכבי הרצליה מהליגה הלאומית. ההנהלה אישרה לוינסנט אניימה לא לצאת למשחק הגומלין נגד ז'לייזניצ'אר בבוסניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully