וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אופיר חתם במכבי פתח תקוה

15.7.2010 / 14:45

קשר הפועל באר שבע יחליף את רומן: "מבחינתי זה מועדון גדול. יחד איתי נעשה עונה טובה". סטור יגיע למחנה במטרה לחתום

קשר הפועל באר שבע בעונה החולפת, יוסי אופיר, חתם הבוקר (חמישי) לעונה אחת במכבי פתח תקוה, זאת באמצעות סוכנו גלעד קצב. אחרי עזיבת דן רומן, השלימה פתח תקוה את מערך הקישור האחורי שלה, כשאופיר אמור לשחק לצד הקשר הצרפתי סבסטיאן סנסוני. אופיר נחשב לשחקן הרכב בבאר שבע, כששותף ב-30 משחקים, מהם 26 פעמים בהרכב הפותח של גיא עזורי וויקו חדד, ובהם כבש ארבעה שערים.

הקשר, שנפגש הבוקר בנוכחות סוכנו עם היושב ראש משה זוארץ, סיכם לפני מספר ימים את תנאיו אצל העולה החדשה לליגה הראשונה בקפריסין, אלקי לרנקה, אולם החליט לוותר על חוזה בשל סיבות אישיות. מקורב לקשר אמר הבוקר: "זוהי החתמה מצוינת, יוסי אופיר שחקן מנוסה שיוכל לתרום הרבה למכבי פתח תקוה בקישור האחורי".

"אני מאוד שמח להיות שחקן של מכבי פתח תקוה ולשחק תחת פרדי דוד, זה מועדון גדול", אמר אופיר בעקבות הידיעה. "היו לי הרבה הצעות בקיץ, כולל אחת מקפריסין, אבל יש כאלה שפחות עניינו אותי. מכבי פתח תקוה היא קבוצה שמאוד רציתי להיות בה, לכן המשא ומתן הסתיים אחרי דקה, הוא היה מהיר וענייני. אני בטוח שיחד איתי מכבי פתח תקוה תעשה עונה טובה. אני כבר מחכה לצאת למחנה".

אתמול הגישה מכבי פתח תקוה הצעה רשמית לקשר ההולנדי סבסטיאן סטור, שיצטרף למחנה האימונים של מכבי באוסטריה ביום ראשון. השחקן שב אתמול להולנד ומשם ימריא בראשון ישירות למחנה. אם סטור ירשים את דוד במשחקי ההכנה, הוא יחתום על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. סטור (26, 1.87), שגדל במחלקת הנוער של אייאקס, שיחק בעונה שעברה בקבוצת הראקלס ההולנדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully