וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מאיצה את המגעים לצירוף גולן

15.7.2010 / 9:30

אחרי הפיצוץ במשא ומתן עם טוטו תמוז, חלוץ לוקרן עשוי להגיע לכרמל. שחקנים טוענים: היכולת מול קרית שמונה נבעה מעייפות

לאחר שבדקה בשבוע שעבר אפשרות לשאול את חלוץ לוקרן, מכבי חיפה חזרה לאופציית עומר גולן ובדקה שוב אפשרות לצרפו. ההתפתחות בעניין נעשתה אמש (רביעי), כשגורם במכבי חיפה שוחח עם סוכנו של השחקן, דודו דהאן. בשבוע שעבר בדקה חיפה אפשרות להשאילו מלוקרן, אבל אז החל המשא ומתן עם טוטו תמוז ועד אתמול לא חודשו המגעים.

גורם בחיפה אמר הלילה: "אנחנו לא פוסלים את עומר גולן, אבל בינתיים אין שום סיכום". הבעיה היחידה שמונעת את התקדמות המגעים נעוצה בדמי ההעברה הגבוהים (700 אלף יורו) שדורשת מחזיקת כרטיסו של גולן, לוקרן הבלגית, ולכן הקבוצה עשויה לנסות ולהעבירו בהשאלה.

שחקן אחר שצפוי לעבור בהשאלה הוא הבלם איגנסיו קאנוטו, שיגיע למחנה האימונים של הירוקים. בחיפה לא מוותרים על האפשרות לרכוש אותו והקבוצה תדרוש להכניס אופציה לרכישה בחוזה. שחקנים בחיפה טענו אתמול שהיכולת שהציגו מול עירוני קרית שמונה נבעה בין היתר מעייפות באימונים. "עשינו שני אימונים ביום, חלק מהשחקנים היו גמורים ולא קיבלו מספיק מנוחה, אבל זה לא תירוץ. שיחקנו פשוט גרוע".

החלוץ דודו ביטון, ששוחרר אתמול, הודיע למאמן אלישע לוי לפני המשחק כי הוא מרגיש חלוד בגלל שלא התאמן תקופה ארוכה. למרות זאת, לוי החליט לשחררו לאחר 45 דקות ואתמול חודשו המגעים בין השחקן להפועל פתח תקוה. בחיפה יעשו מאמצים בימים הקרובים לפשר בין האוהדים לאריק בנאדו, מה שלא צלח עד עכשיו.

בהמשך לפרסום שלשום, חיפה שוב יצרה אתמול קשר עם החלוץ בן סהר, אך הוא עדיין מעדיף את הפועל תל אביב. מקרוביו העריכו כי: "אם יעזוב את אספניול, הסיכויים שיחתום בהפועל גבוהים. תמיד יש סיכוי שיגיע לחיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully