וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלות'נטאל: "מתכוון לשרת את הנבחרת כמו שצריך"

איתן נוח

14.7.2010 / 15:27

המתאזרח דייויד בלות'נטאל מכין את עצמו למדים הלאומיים: "זה כבוד עבורי". על מכבי: "זה משמח לשתף שוב פעולה עם בלאט"

דיוויד בלות'נטאל, שחקנה של מכבי תל אביב והמתאזרח של הנבחרת לקמפיין המוקדמות הקרוב, נחת היום (רביעי) בישראל ויחל להתאמן עם נבחרת ישראל לקראת סדרת המשחקים המתוכננת לה. בתחילה לא היה ברור שבלות'נטאל אכן יצטרף לאימוני הנבחרת, אך לאחר מספר שיחות עם מאמן הנבחרת, אריק שיבק, הוסדרו כל העניינים והמחלוקות ובלות'נטאל יצטרף באיחור קל לאימוני הנבחרת.

"החופשה הייתה קצרה מדי, אבל הגעתי לנבחרת כי קראו לי ואני מתכוון לשרת אותה כמו שצריך", אמר השחקן עם נחיתתו. "אני נרגש מאוד לנחות בישראל ולהצטרף לאימוני הנבחרת. זה כבוד גדול בשבילי להיות חלק מהנבחרת. אני עוד לא כל כך יודע מה מייעדים לי, אבל אני מקווה להשתלב ולעשות את העבודה גם פה".

בהמשך התייחס המתאזרח גם לחוזה החדש עליו חתם לא מכבר במכבי תל אביב ולמאמנו החדש, דיוויד בלאט: "מאוד שמחתי שרצו להאריך את החוזה איתי. מכבי מבחינתי זה כמו בית, אני אוהב את הקבוצה, את האנשים ואת האוהדים. כמו שאני אומר כל שנה, אנחנו רוצים להגיע לפיינל פור ולזכות בגביע אירופה. השאיפות והמטרות הן תמיד גבוהות. אני גם שמח לשוב ולשתף פעולה עם דיוויד בלאט שהוא מאמן מצויין וכולנו בוודאי נפיק ממנו את המרב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully