וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "לא מגיע לבנאדו יחס כזה"

אלישע לוי סלד מזריקת החזיזים לעבר בלם מכבי חיפה ב-1:1 עם ק"ש. קאנוטו יצטרף בהשאלה. מועמדות גולן עדיין על הפרק

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכה: לירז ליבנה

עידן ורד חתם היום (רביעי) באופן רשמי על חוזה לחמש שנים במדי מכבי חיפה. הקשר הצעיר של בית"ר ירושלים, שכבר התאמן במדי סגנית האלופה, הפך לרכש העיקרי עד עתה של יעקב שחר. היום נחתם החוזה בין הצדדים, כשאת השחקן ייצג עו"ד מורן מאירי.

פערים כספיים בנוגע לדמי ההעברה הם אלה שמפרידים כרגע בין הבלם הארגנטינאי איגנסיו קאנוטו לבין החתמתו במכבי חיפה. סגנית האלופה הישראלית הגיעה לסיכום עם השחקן עצמו שיגיע כמושאל, אך היא מעוניינת לרכוש את כרטיסו בעתיד והפערים שלה הם מול הקבוצה הארגנטינאית.

בקבוצה הירוקה טוענים כי על מנת שהשחקן יגיע לישראל היא צריכה לשלם דמי העברה לקבוצתו בארגנטינה, ארחנטינוס ג'וניורס. בחיפה מקווים שהפערים בין הצדדים יצטמצמו, כאשר הבלם אמור בכל מקרה להצטרף למחנה האימונים בבולגריה ביום שישי.

מי שמנסה לעזור לחיפה בעניין הוא סוכן השחקנים פיני זהבי, שהבהיר לחיפה שעלות שכרו של השחקן לא תהווה מכשול בעסקה. עם זאת, בחיפה מאמינים שיוכלו לגשר על הפערים עם הקבוצה מארגנטינה ולסגור את העסקה.

לאחר משחק האימון מול קרית שמונה (1:1), הודיעו בחיפה לבלם ההונגרי ורמש כי הוא משוחרר, כאשר העדיפות בעמדה זו היא כאמור לקאנוטו. החלוץ דודו ביטון, שנכנס כמחליף במחצית השנייה, קיבל הודעה כי לא ייצא עם הקבוצה למחנה בבולגריה.

בתוך כך, החלוץ עומר גולן עדיין מועמד למכבי חיפה. סוכנו דודו דהאן אמור להיפגש בקרוב עם ראשי חיפה לגבי מספר עניינים והצדדים ידונו ככל הנראה גם בעניין החלוץ. הבעיה שמונעת את התקדמות המגעים נעוצה בדמי ההעברה הגבוהים שדורשת מחזיקת כרטיסו של גולן, לוקרן הבלגית.

בלם הקבוצה בעונה שעברה דקל קינן המריא לאנגליה על מנת לעבור בדיקות רפואיות בעולה החדשה, בלקפול, אליה יצטרף בעונה הקרבה.

1:1 במשחק אימון מול קרית שמונה

ללא עידן ורד, ערכה הערב מכבי חיפה משחק אימון ראשון בישראל, אחרי השלושה שקיימה במחנה האימונים הראשון באוסטריה ולפני היציאה למחנה נוסף בבולגריה. מי שהגיעה לכפר גלים היא העולה החדשה, עירוני קרית שמונה, שתצא למחנה האימונים בהולנד בתחושה טובה, למרות שספגה בדקת הסיום ונפרדה מסגנית האלופה ב-1:1.

אלישע לוי הציב במרכז ההגנה של מכבי חיפה את שי מימון לצד ההונגרי הנבחן כריסטיאן ורמש, כשמאחוריהם השוער אמיר אדרי. הפורטוגלי אדריאן פתח בקישור וסייע לירוקים לשלוט במשחק, אבל בדקה ה-17 התיאום בהגנה עלה בשער חובה, כשהחלוץ זוראן בלדובלייב מצא את הרשת של אדרי עם בעיטה מתוך הרחבה.

שתי הקבוצות הציגו יכולת חלשה לאחר שער היתרון של קרית שמונה, כשחיפה לא מוצאת את הקצב ומתקשה ליצור מצבים לנגד עיניו הבוחנות של מאמן נבחרת ישראל, לואיס פרננדז, שהגיע עם עוזרו טל בנין כדי לצפות במשחק. גם החילופים במחצית השנייה לא ממש העירו את המשחק, אלא רק את 150 אוהדיהם, שלא אהבו את כניסתו של אריק בנאדו בדקה ה-62 והפנו לעברו שריקות בוז, קללות ואף זרקו למגרש שני חזיזים. המחליף תומר חמד בסופו של דבר הפסד מביך, כשהכניע את גיא חיימוב בדקה ה-90 וקבע 1:1. אחד השחקנים הבכירים בחיפה היטיב לתאר את המשחק, כשאמר בסיום: "פשוט לא נראינו טוב".

"בדרך כלל הכל שקט בכפר גלים, אבל היום הקהל היה אגרסיבי", אמר בסיום אלישע לוי. "אמנם יש לנו קהל מצוין, אבל לא מגיע לאריק היחס הזה. בקרוב הם יבינו שאריק הכרחי, הוא שחקן טוב שיוסיף המון. בחנו את הבלמים ונמשיך לעשות זאת גם בבולגריה", הוסיף לוי לגבי ההונגרי ורמש. "אני מאמין שנגיע עם חלק אחורי מאויש כמו שרצינו".

לגבי משחק האימון, אמר המאמן: "זה לא באמת קנה מידה, היו דברים טובים וטובים פחות. החום הפריע, אבל אין תירוצים. אנחנו צריכים זמן ונבוא מוכנים כשנצטרך. אף אחד לא ציפה שנהיה מוכנים ביולי, למרות שאפשר להראות טוב בזמן כזה, כמו שהוכיחה הפועל תל אביב.

שחקני מכבי חיפה שמחו לשמוע על ההגרלה שזימנה להם מפגש עם מכבי תל אביב במחזור הפתיחה של העונה. אלישע לוי התייחס לכך: "זה משחק אטרקטיבי ביותר שיעניין את כולם. זאת ההגרלה ואיתה נתמודד".

בצד השני, רן בן שמעון, לא ייחס חשיבות גדולה למשחק ההכנה: "אני לא לוקח יותר מדי מהמשחק הזה. לא נראינו יותר טוב מהם. אני בטוח שתהיה בחיפה קבוצה טובה העונה, יש להם קצב טוב. יש כאן צעירים טובים, נצטרך לעבוד איתם על העוצמה, האינטנסיביות והיכולת. כולם מוכשרים, נראה מה יהיה איתם. מצפה לנו עבודה קשה במחנה האימונים".

עדכון ראשון: 11:42
עדכון אחרון: 19:26

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully