וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הביסה את יוטין 08 0:5

דור בלך

13.7.2010 / 22:10

טל, בן שושן, אייבנדר, משעלי ואביתר ברוכיאן הבקיעו בבכורה של מלמיליאן. פרננדז ביקש להצטרף למחנה האימונים בגרמניה

בבית"ר ירושלים ממשיכים בהכנות לקראת העונה הקרובה, והערב (שלישי) נודע כי דריו פרננדס, שהסכים להפחית בשכרו בכדי להיכלל בסגל, מעוניין להצטרף למחנה האימונים של המועדון. למרות נכונותו של פרננדס לשחק בבית"ר בעונה הבאה, בקבוצה עדיין מנסים למצוא דרך לשחררו, בגלל שלא יוכלו לעמוד בשכרו גם עם ההסכמה שלו לקיצוץ. בתוך כך, ממשיכים המאמצים למצוא משקיע או לחליפין להצליח למכור את טוטו תמוז ולהיפטר מכריסטיאן אלברז וכאמור, גם מפרננדס.

למחנה האימון בגרמניה צפויים להגיע השבוע שלושה זרים למבחנים, אך הסיכוי שיצטרפו לקבוצה קטן. מדובר במגן הימני פביאן לאטומה הגרמני בן ה-27, ששיחק בעונה האחרונה בשטרום גראץ האוסטרית, בקשר הותיק סשה רוסלר, גם הוא גרמני, בן 32 אשר בילה את מירב זמנו על הספסל של מינכן 1860 מהבונדסליגה השנייה והבלם הנימבי אוליבר רייסר בן ה-30 ששיחק בלין הנורבגית בעונה האחרונה.

לבית"ר כאמור אין כעת משאבים מספקים על מנת לפתוח את העונה עם הסגל הנוכחי, לא כל שכן לצרף שחקנים נוספים. גם אם יפנו מקום בתקציב. בקבוצה כבר מתאמנים ערן לוי, רביד גזל, מושיקו מישאלוב, ליאור ראובן וסרג' איילי, להם הובטח חוזה אם המצב הכלכלי יאפשר זאת.

הערב נבחנו החמישה לראשונה במשחק אימון מול יוטין 08 מהליגה השלישית בגרמניה, במה שהיווה למעשה משחקו הראשון של אורי מלמיליאן כמאמן בית"ר ירושלים. הירושלמים לא התקשו מול הגרמנים והשיגו 0:5 קליל, משערים של עידן טל (בפנדל), עמית בן שושן, דן אייבנדר, טל משעלי ואביתר ברוכיאן. הירושלמים פתחו עם אריאל הרוש, אבי ריקן, ליאור ראובן, שמעון גרשון, תומר בן יוסף, עידן טל, קובי מויאל, חן עזריאל, עמית בן שושן, סרג' איילי וערן לוי.

עדכון ראשון: 19:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully