וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל פתח תקוה מרוצים מההתקפה

13.7.2010 / 16:37

שחקן בקבוצה: "יחד עם קדוסי, ויסה וזגורי, נהיה אחת הקבוצות עם החלק הקדמי הכי מסוכן בליגה". אור פישביין חתם ל-3 שנים

החלוץ הצעיר ושחקן הבית של הפועל פתח תקוה, אור פישביין, חתם הבוקר (שלישי) לשלוש שנים בקבוצה. בקבוצה אמרו על השחקן שהושאל בעונה החולפת: "השחקן הוחתם מתוך ציפייה שיהפוך לחלוץ לגיטימי בליגה העל. ניתן לו את כל הכלים להפוך לשחק מפתח".

השוער הגנאי ויליאם אמאמו יישאר בשלב זה בקבוצה לאחר שהפועל אשקלון החליטה להחתים שוער זר. המאמן אלי מחפוד הודיע להנהלה כי יחפש חלוץ זר. השוער אוסטין אג'ידה ייבדק על ידי הצוות הרפואי על מנת לאשר כי הוא כשיר לפתיחת העונה ויהיה השוער הראשון. בתוך כך הגיעו בקבוצה לסיכום עם אלון תורג'מן, שחקן טובורק, שצפוי לחתום לשנתיים. גם חברו לקבוצה, ניסן אלקלעי אמור לסכם מחר, בעוד רפי דהן צפוי לחתום על חוזה חדש.

מלבד זאת, בפתח תקוה קיימת אופטימיות לקראת פתיחת העונה. שחקן בקבוצה אמר: "אחרי ששיפרנו את משחק ההגנה, ישראל זגורי, ג'וניור ויסה ואוהד קדוסי שיחברו לגיא צרפתי וג'ונתן אסוס יהפכו את הפועל פתח תקוה לאחת הקבוצות עם החלק הקדמי הכי מסוכן בליגה". זגורי עדיין לא עבר רשמית להפועל פתח תקוה מאחר ולא חתם עדיין על חוזה לשלוש שנים במכבי חיפה, אך בקרב הירוקים מאמינים כי המהלך יושלם בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully