וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד כליבאת סיכם בהפועל עכו

הדס גרינברג

13.7.2010 / 22:54

החלוץ הצעיר ששוחרר ממכבי חיפה ייצא עם העולה החדשה למחנה האימונים בשבוע הבא. ג'קו ערפאת ושמעון הרוש בדרך

היום בבוקר (שלישי) שוחרר מוחמד כליבאת ממכבי חיפה. היום בערב הוא כבר סיכם בעולה החדשה, הפועל עכו. חלוצה הצעיר של הירוקים בעונה שעברה שוחח עם אלישע לוי, שהודיע לו שהוא יכול לחפש קבוצה חדשה, וכפי שזה נראה כרגע, את העונה הקרובה יעביר כליבאת בשורות עכו, איתה ייצא למחנה האימונים בשבוע הבא.

גם החלוץ הטוגולזי, ג'קו ערפאת, ומגן הפועל באר שבע, שמעון הרוש, בדרך להפועל עכו. ערפאת בן ה-20, ששיחק בעונה החולפת בסכנין אך לא הציג יכולת משכנעת, ייבחן בימים הקרובים בהפועל עכו. החלוץ שותף הערב (שלישי) למשך 70 דקות במשחק האימון של הקבוצה מול הפועל פתח תקוה, שהסתיים ב-0:0. מאמן הקבוצה אלי כהן חיפש בשבועות האחרונים אחר חיזוק לחלק ההתקפי, ואם ערפאת יחתום הוא יצטרף לחלוצים אושרי גיטא, רועי דיין ואבודו אוקוצ'ה.

הרוש, שמשחק כמגן שמאלי, פתח בבאר שבע בעונה החולפת ב-22 משחקים וכעת הוא מנסה להסדיר את שחרורו מהקבוצה הדרומית, בכדי להצטרף לעכו. הרוש שיחק בעבר בהפועל חיפה ובאחי נצרת. יש לציין כי אם יצטרף, זה צפוי להיות על חשבונו של דודי פדלון שמתרחק מהמועדון. המגן, רן קוז'וק ששיחק בקרית שמונה ובהפועל אשקלון בעונה החולפת הצטרף אף הוא לקבוצה.

בעקבות בעיית טיסות, הקבוצה, שהייתה אמורה להמריא בסוף השבוע למחנה האימונים בסלובניה, תעשה זאת רק ביום ראשון. הערב תפגוש הקבוצה למשחק אימון את הפועל פתח תקוה כאשר ביום חמישי תשחק נגד הפועל חיפה.

עדכון ראשון: 14:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully