וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניימה נחת בישראל

השוער סוף סוף שב ארצה, ועשוי לדון עם ראשי הפועל ת"א עוד הערב בנוגע לעתידו. כך או כך, לא צפוי לפתוח נגד זלז'ניצ'אר

לאחר ימים ארוכים של חוסר וודאות, נחת הערב (ראשון) סוף סוף וינסנט אניימה בישראל, אך כפי שזה נראה כרגע, הוא לא צפוי להצטרף להכנות של הפעול תל אביב לקראת משחקה הרשמי הראשון העונה, המפגש עם זלז'ניצ'אר הבוסנית ביום שלישי במוקדמות ליגת האלופות. כזכור, שוער נבחרת ניגריה לא עלה על הטיסה לישראל אמש, דבר שהכעיס מאוד את ראשי האדומים.

כזכור, אניימה זכה למספר ימי חופש נוספים בעקבות השתתפותו עם נבחרת ניגריה במונדיאל האחרון, דבר שגרם כעס רב בקרב המועדון על איחורו של השוער. אניימה לא יצא עם הקבוצה למחנה האימונים, ולמעשה לא ערך עם הפועל תל אביב ולו אימון אחד, מה שגורם לצוות המקצועי לפקפק בכושרו הנוכחי. לכן, כפי שמסתמן כרגע, יהיה זה גליל בן שנן שיעמוד בשער נגד זלז'ניצ'אר.

אניימה סירב להתראיין עם הירידה מהמטוס ואמר כי בכוונתו לדבר עם ראשי המועדון על עתידו בקבוצה. לא מן הנמנע כי השוער הגיע רק היום לארץ במכוון, כדי לא לשחק במסגרת אירופית, ובכך יוכל לשחק במסגרת אירופית עם קבוצה אחרת. השוער טוען כי בידיו הצעה מפורטו לחתום ל-4 שנים ולכן מתכוון לבקש את שחרורו מהפועל תל אביב.

השוער הגיע הערב לאימון הקבוצה, אך לא נטל בו חלק. לקראת המשחק נגד אלופת בוסניה מסתמן כי יוסי שבחון יפתח בהרכב על חשבונו של קשר הרכש הצרפתי רומן רוקי. וואליד באדיר ודגלאס דה סילבה יפתחו במרכז ההגנה מה שאומר שביוואן פרנסמן יפתח את המשחק על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully