וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש העסקים מני וייצמן עשוי להשקיע בבית"ר ירושלים

את הקשר בין המועדון ליו"ר איגוד הכדוריד לשעבר, יצר הבלם שמעון גרשון. בית"ר: "הנושא מעולם לא עלה על הפרק"

אופטימיות מפתיעה נרשמה במשרדי בית"ר ירושלים בימים האחרונים לאחר שאיש העסקים, מני וייצמן, החל בשיחות אינטנסיביות עם יו"ר המועדון איציק קורנפיין בנוגע להשקעה בקבוצה, כשאפילו מימן בעצמו את יציאת הקבוצה הבוקר (ראשון) למחנה האימונים בגרמניה. ללא תרומתו של וייצמן לא הייתה יוצאת הקבוצה לחו"ל, אלא מסתפקת במחנה אימונים בקיסריה.

את הקשר בין המועדון לוייצמן יצר בלם הקבוצה, שמעון גרשון, המקורב לאיש העסקים. הספורט הישראלי אינו זר לוייצמן, שנחשב לאוהד כדורגל מושבע, ובעבר כיהן כיו"ר איגוד הכדוריד הישראלי והוא נחשב למקורב לעסקני כדורגל רבים. בנוסף כיהן גם כחבר הוועד המנהל של רשות השידור, היה יו"ר האירוויזיון, האחראי על התקשורת בהסתדרות ועוד.

בבית"ר מספרים כי אם וייצמן אכן ישקיע בקבוצה, כמו שזה נראה כעת היא תפתח את העונה עם כל הסגל הנוכח, כולל טוטו תמוז דריו פרננדז וכריסטיאן אלברז, שלא יצאו למחנה אך עשויים להצטרף בהמשך, וכן תחתים את כל חמשת השחקנים שמתאמנים במדיה לאחרונה - ערן לוי, רביד גזל, סרג' איילי, מושיקו מישאלוב וליאור ראובן. "אני יוצא בלי חוזה, אבל אני רגוע מאוד", הודה ערן לוי לפני ההמראה לגרמניה הבוקר. "נעשה מחנה טוב ורציני, נחזור לארץ ונקווה לסיים גם את הנושא של החוזה".

תגובה רשמית שנמסרה מבית"ר ירושלים: "הידיעה על פיה מני וייצמן עשוי להשקיע בבית"ר היא שקר. הנושא מעולם לא עלה על הפרק. לגבי מימון המחנה, וייצמן חיבר אותנו עם איש עסקים ירושלמי שעזר לנו במימון המחנה כתרומה".

גם עידן טל נשמע אופטימי וסיפר כי "יש לנו קבוצה נמרצת וממושמעת שיודעת מה הולך להיות השנה. יש לנו הרבה צעירים השנה וזה טוב מאוד, הצעירים רוצים וחושבים על המגרש ואתם תראו על המגרש השנה קבוצה שונה. נצטרך להמשיך ולחזק את השחקנים שרק עכשיו הצטרפו, כשתתחיל העונה נשכח ממה שהיה בקיץ, שחקנים שמגיעים לבית"ר יודעים שזו קבוצה שרוצה להיות תמיד בצמרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully