וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה תנסה להכשיר את דוידוביץ' לגומלין באירופה

11.7.2010 / 10:32

יזדקק למנוחה של שבועיים ממועד תום הטיפולים. בוקארי קיבל אישור לנהל מו"מ. לוי: "אין עניין שחוליית הגנה תורכב מזרים"

קובי אליהו

צילום: אדריאן הרבשטיין
עריכה: גדי וינסטוק

מכבי חיפה תנסה להכשיר את השוער ניר דוידוביץ' לקראת משחק הגומלין בליגה האירופית שייערך בחמישי באוגוסט. גורם מקצועי בחיפה אמר היום כי דוידוביץ' אמור להיות כשיר בעוד שלושה שבועות, מה שאומר שאמיר אדרי יפתח בשער במשחק הראשון (29 ביולי), אך ייתכן מאוד שדוידוביץ' יהיה כשיר למשחק השני. ההנחה הזאת מתבססת על שיחות שקיים הצוות המקצועי והרפואי עם השחקן ועל פי בדיקות שביצע בימים האחרונים.

"אם דוידוביץ' לא יהיה כשיר במאה אחוז, לא תהיה בעיה לתת את המושכות לאדרי. הוא שוער מצוין שהוכיח שבכל פעם שהקבוצה צריכה אותו הוא נמצא שם בשבילה", נאמר על השוער. השחקן ישוב לישראל עם חזרתה של חיפה ממחנה האימונים בבולגריה תצא ביום שישי הקרוב, תחזור בשבוע הבא). עוד בנושא פציעות: הקשר אדריאן סילבה שנפצע באימון היום נבדק ולא נראה כי מדובר בפציעה חמורה. בקבוצה העריכו היום, ספק בציניות: "נראה שהוא סובל יותר מהחום מאשר מהכאבים". עידן ורד אמור לחזור בתחילת חודש ספטמבר, אבל היום התברר כי הוא עשוי לחזור אף במועד מאוחר יותר.

אלישע לוי: "ורמש שחקן טוב, נקבל החלטה עד רביעי"

לאימון היום (ראשון) הגיעו שוב שחקן הרכש החדש של הקבוצה, עידן ורד שהתקבל בפרחים על ידי האוהדים, והחלוץ דודו ביטון, שהגיע להתרשמות בקבוצה עד סוף השבוע, אז תתקבל החלטה בעניינו. ביטון נראה חד באימון אבל ההחלטה הסופית לא תתקבל לפני המשחק ביום רביעי (17:30, כפר גלים) מול עירוני קריית שמונה. חיפה פנתה השבוע לאריק איזיקוביץ' וביקשה לצרף אליה שחקן אחר של טוברוק, החלוץ דור מלכה (17) שמשחק בקבוצת הנערים של המועדון. ייתכן שהשחקן יגיע לכפר גלים עוד העונה.

לפני האימון התקיימה מסיבת עיתונאים בה דיבר המאמן אלישע לוי על המצב בקבוצה, לאחר שגם הבלם דקל קינן עזב באופן רשמי והצטרף בכך לבלם ז'ורז'ה טשיירה והחלוץ שלומי ארבייטמן: "כל השחקנים הללו הם שחקני הרכב, אבל כדורגל זה עניין של דינמיקה. אי אפשר לעצור את זה יש שחקנים שהלכו ובמקומם נביא אחרים. אעשה הכל כדי שהקבוצה לא תיחלש".

המאמן אלישע לוי ששוחח עם סאדאת בוקארי ביום שישי והודיע לו כי הוא לא בתוכניות המקצועיות של הקבוצה לעונה הבאה, הודה במסיבת העיתונאים שהשחקן יושאל. בוקארי אף קיבל אור ירוק מהמועדון לחפש לו קבוצה שתקלוט אותו. לוי דיבר על התחליף לעמדת הזר החמישי, ואמר: "נכון לעכשיו, יש לנו כוונה לחזק את ההגנה ונביא בלם זר אחד (אם לא תהיינה הפתעות, הבלם ההונגרי כריסטיאן ורמש צפוי לסגור ביום רביעי, לאחר משחק האימון נגד עירוני קרית שמונה). ורמש שחקן טוב ועד יום רביעי אקבל החלטה לגביו. אנחנו צריכים לראות מה קורה עם פיטר מסיללה ואז נראה לאן הכל הולך. אם הוא גם יעזוב נעשה חושבים מחדש. אין לי עניין שכל חוליית ההגנה תורכב מזרים".

המאמן גם אישר את הידיעה, לפיה הוא שוקל להציע לבלם שי מימון להישאר בקבוצה ולהתחרות עם הבלם השב אריק בנאדו על מקום בהרכב. כעת מסתמן כי מימון יתחיל את העונה כבלם הראשון בהרכב. לגבי מימון אמר לוי: "לא אמרנו מעולם שהוא עוזב. הוא יצטרך לעבוד קשה ולהתחרות על ההרכב. אלה השחקנים שיש, וכמאמן אני מסתכל קדימה. בכדורגל צריך סבלנות. שני בלמים עזבו יחד ולכן אנחנו מדברים כל הזמן על החוליה האחורית. יש לנו מספיק זמן כדי לצרף שחקנים שאני צריך".

לוי נשאל לגבי מועמדותו של החלוץ ביטון שהגיע להתרשמות בקבוצה וענה: "אנחנו שואפים להביא לכאן שחקנים שיתרמו למכבי חיפה. ארבייטמן עזב ואנו מנסים לצרף שחקנים בכל חוליה כדי שישלימו את החסר. עד סוף השבוע נחליט האם ביטון יהיה שחקן מכבי חיפה". נציגו של המגן טאלב טוואטחה, דדה חדד, אמור להיפגש במהלך השבוע עם מנכ"ל הקבוצה איתמר צ'יזיק ולסכם על החתמת השחקן בחוזה ארוך טווח. קשר הקבוצה אייל גולסה נמצא עדיין בטירונות, ובחיפה עושים מאמצים להוציא אותו למחנה האימונים בסוף השבוע.

המועדון הודיע היום כי כתובות נאצה רוססו על ביתו של הבלם אריק בנאדו וגינה את המעשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully