וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצלחתי לחזור לעצמי, אני מרגיש סיפוק"

9.7.2010 / 20:01

אחרי הכשלון באליפות העולם ואבדן התואר באליפות ישראל, שחר צוברי מסביר מה הסיבות לקאמבק הגדול שלו

אחרי הזכייה השניה ברציפות באליפות אירופה בגלשני רוח מדגם ניל פרייד, שחר צוברי התפנה קצת לבילויים האמיתיים של השייטים, כמו למשל מסיבת הסיום של האליפות באתר התחרות בפולין. צוברי כבר מכיר את ההרגשה, להגיע למסיבה בתור אלוף, וגם הפעם הוא ינצל שעות התהילה הקסומות שלו, רגע לפני שיעלה על המטוס בחזרה לארץ, למחנה אימונים מפרך לקראת אליפות העולם בדנמרק.

בשיחת טלפון מפולין סיכם היום צוברי את האליפות ואמר: "זו הייתה תחרות קשה עם תנאים מאוד מגוונים, וזה נתן לי סיפוק יותר גדול. הדבר הטוב ביותר מבחינתי היה שאחרי תחרות חלשה בהולנד ואחרי שסיימתי שני באליפות ישראל, הצלחתי לחזור לעצמי. כל זה קרה בעיקר בזכות שינוי באימונים, וזה אומר שחזרתי להתאמן עם הקבוצה האילתית אחרי שהעניינים במועדון שלנו קצת הסתדרו. זה כיף שיש מאחוריך כזה גב כמו המועדון שלי, ובטח כמו הספונסר "אוריין" שנותן לך גב כלכלי ושקט גם בימים לא הכי מוצלחים. בסופו של דבר הכל התחבר לנו ביחד וזה בא אחרי תקופה לא קלה, תקופה שגרמה לי להגיע לאליפות אירופה בלי יותר מדי ציפיות".

על התחרות עצמה סיפר צוברי: "היו שלושה שיוטים שהתקיימו ברוחות חזקות ותנאים קשים. מי שהצליח לתפוס מקום בצמרת של השיוטים האלה פרץ קשימה, ואני סיימתי אותם במקומות 2 ו-4". על המשך הקיץ המפרך שלו סיכם צוברי: "בקרוב תהיה לנו תחרות בווימות', האתר שיארח את המשחקים האולימפיים ב-2012. כמובן שכולם רוצים להצליח שם, אבל המטרה העיקרית היא כמובן אליפות העולם בסוף אוגוסט בדנמרק. הפקנו לקחים מהשנה שעברה ואני מקווה לממש את זה. מדובר באתר חדש שמארח בפעם הראשונה תחרות והוא נייטרלי לכולם. נחזור לארץ, נתן קיץ שלם של עבודה קשה ואני מקווה שנצליח גם שם".

  • עוד באותו נושא:
  • שחר צוברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully