וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה במכבי ת"א: פרקינס ימשיך

אם עד שבת הגארד של מכבי תל אביב לא ימצא קבוצה אירופאית אחרת, הוא ישחק במדי הצהובים גם בעונה הבאה

במכבי תל אביב מעריכים כי דורון פרקינס ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה. הגארד המוכשר של סגנית האלופה חתם בקיץ שעבר על חוזה לשנתיים, כאשר עד מחר (שבת) יוכל לצאת ממנו לטובת קבוצה אירופאית, ובמקביל ימשיך להחזיק באופציית יציאה ל-NBA עד ה-15 בחודש (סוף השבוע הבא). במהלך העונה הציעה מכבי לפרקינס לפתוח את חוזהו, להאריכו ולשדרג את שכרו, אך התנאים לא הבשילו מכיוון שהשחקן ציפה להצעות מקבוצות אחרות. אם לא ישודרג, צפוי פרקינס להרוויח בעונה הבאה 251,000 דולר נטו בלבד.

פרקינס (26, 1.88), יליד אנקורג', אלסקה, שיחק שנה אחת בקולג' קהילתי לפני שמכללת סנטה קלרה שמה עליו את היד. בעונתו האחרונה במכללה רשם פרקינס 15.4 נקודות, 6 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים למשחק. את עונת 2005/6 העביר בליגה היפנית ואת הקריירה שלו באירופה החל בעונה לאחר מכן במדי אולדנבורג הגרמנית, שם שיתף פעולה עם ד'אור פישר.
בעונת 2007/8 עבר פרקינס יחד עם פישר לברי הבלגית, במדיה הרשים יותר עם 15.6 נקודות, 5.2 ריבאונדים, 5.8 אסיסטים ו-3.1 חטיפות למשחק, מה ששכנע את מכבי חיפה להשקיע בו לפני שנתיים. בחיפה המשיך פרקינס את היכולת המצוינת שלו כשקלע 17 נקודות למשחק, הוסיף 6.3 ריבאונדים, 5.3 אסיסטים ו-3 חטיפות למשחק. בסוף הקיץ האחרון הוא נחת במכבי תל אביב והפתיע את כולם עם תרומה ראויה של 9.3 נקודות, 5 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים למשחק ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully