וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר צוברי שוב זכה באליפות אירופה

9.7.2010 / 15:00

הגולש הישראלי סיים את שיוט המדליות במקום החמישי וזה הספיק לו על מנת להשלים זכייה שנייה ברציפות באליפות אירופה בגלשני רוח מדגם ניל פרייד. יהודה מעיין: "כבר הפסקתי לספור את המדליות"

שחר צוברי השלים היום (שישי) זכייה שנייה ברציפות באליפות אירופה בגלשני רוח מדגם ניל פרייד, שהתקיימה בסופוט, פולין. צוברי הגיע לשיוט המדליות ביתרון שמונה נקודות על פני הפולני פיוטר מישקה. הוא סיים את השיוט במקום החמישי, אך העובדה שמישקה סיים רק רביעי סידרה לצוברי את התואר. הגולש הישראלי הקדים בדירוג הכללי את היווני ביירון קוקלאניס, שזכה במדליית הכסף. מישקה הפולני סיים שלישי וזכה בארד.

בעקבות ההישג המצוין, צוברי ייקבל מהוועד האולימפי הישראלי מענק כספי בסך 50 אלף שקל, כאשר מאמנו רפא בלילוס יקבל מענק בגובה מחצית מהסכום. בנוסף, חברת השילוח והלוגיסטיקה "אוריין", הספונסרית של צוברי, תעניק לו בונוס מיוחד בסך 40 אלף שקל. כבר ביום ראשון, תתקיים לצוברי קבלת פנים חגיגית. לצוברי היה שבוע מצוין בפולין אחרי שהוא הוליך את התחרות בפולין מתחילתה ועד סופה. הוא סיים במקום הראשון בחמישה שיוטים, פעמיים הוא הגיע למקום השני, פעמיים למקום הרביעי ובשיוט השביעי, שקוזז, הוא הגיע אל המקום השני.

המדליסט האוליפי, שסיים עם מדליית הארד רק לפני שנתיים, זכה גם במדליית הזהב בשנה שעברה באליפות אירופה שנערכה בארץ, אך בהמשך אותה שנה הוא נכנע לנמרוד משיח באליפות העולם, כשיריבו הישראלי סיים עם הכסף בעוד הוא סיים רק במקום ה-13 באנגליה, באתר התחרות שבו תתקיים התחרות האולימפית. כעת צוברי שב לעניינים בצורה יפה, משלים זכייה שנייה רצופה באליפות אירופה והמשימה הבאה שלו תהיה ממש בקרוב, באליפות העולם שתצא לדרך ב-27 לאוגוסט בדנמרק.

יו"ר איגוד השייט, יהודה מעיין, אמר בעקבות ההישג: "אני כבר הפסקתי לספור את כמויות המדליות שלנו. חוץ משחר צוברי ונמרוד משיח יש לנו עוד 8 גולשים מצויינים שעדיין לא מכירים במדינה. לשחר צוברי הייתה תחרות נהדרת, נכון שבשמונה מבין עשרת השיוטים היו רוחות חלשות, אבל בשני השיוטים שבהם היו רוחות חזקות הוא גם הצטיין ושם הוא הצליח לפתוח את הפער. המשימה הבאה היא אליפות העולם בדנמרק, ועוד לפני כן תתקיים תחרות במסגרת הסבב העולמי באתר השייט האולימפי בווימות'. המוטו שלי הוא שללונדון 2012 אנחנו צריכים להביא ארבעה מועמדים למדליות, שניים בגלשני רוח (לגברים ולנשים) ועוד שניים במפרשיות מדגם 470".

יהודה מעיין התייחס גם להישגים הפחות טובים של הגולשות הישראליות, מעיין דוידוביץ' ולי קורזיץ (שפרשה בגלל התנגשות), שלא הגיעו לשיוט המדליות: "מעיין דוידוביץ' לא בכושר מספיק טוב, היא הלכה אחורה. קורזיץ חזרה רק בפברואר האחרון והתקדמה יפה, ואם לא ההתנגשות היא הייתה יכולה להתברג בעשירייה. מה שבטוח, גם על הגולשות לא נוותר".

  • עוד באותו נושא:
  • שחר צוברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully