וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון בכורה לורד במכבי חיפה

9.7.2010 / 11:06

מספר אוהדי בית”ר הגיעו לאימון הירוקים ודרשו לשוחח עם הקשר במטרה לשכנעו לחזור. אלישע לוי הבהיר לבוקארי כי ייאלץ לעזוב

פנים חדשות באימון מכבי חיפה: הקשר עידן ורד שמעברו לקבוצה סוכם אתמול, ערך את אימון הבכורה בקבוצה והוא אמור לחתום היום (שישי) רשמית במכבי חיפה. גם החלוץ דודו ביטון, שהגיע להתרשמות התאמן, בתקווה לחתום על חוזה בקבוצה. אתמול ביקש ורד להגיע רק לאימון ביום ראשון, אבל הובטח לו שהחוזה ייחתם. ורד יעבור היום בדיקה רפואית שתקבע האם הוא יוכל לחזור לשחק לפני שיסיים את השיקום בכתף בחודש ספטמבר. בחיפה מקווים שיוכל לזרז את השיקום.

כ-15 אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו למתקן האימונים של מכבי חיפה בכפר גלים וביקשו לשוחח עם ורד, במטרה לשכנע אותו לחזור לקבוצה. האוהדים שוחחו עם שחקני מכבי חיפה, שהודיעו להם שורד עזב את המקום ונסע לערוך בדיקות. אחד מעובדי מכבי חיפה זיהה את אוהדי בית"ר והוציא אותם מהמתחם. אחד מהם פנה לשחקן מכבי חיפה ואמר לו: "עידן ורד לא ישחק אצלכם".

ביטון הגיע לחיפה לאחר שאתמול, בפגישה בין אריק איזיקוביץ', בעלי בית"ר טוברוק המחזיקה בכרטיסו, ליעקב שחר דנו השניים באפשרות שהשחקן יירכש כחלק מההסכם בין המועדונים. אתמול ערך החלוץ בדיקות רפואיות ועבר אותן בהצלחה והיום הוא לבש את המדים הירוקים. עד כה, בחיפה הביעו שביעות רצון מההסכם עם טוברוק, שהעבירה לשורותיה במהלך השנים האחרונות את שלומי ארבייטמן (נרכש מחוץ לעסקה, אבל חיפה קיבלה תמורתו מיליון יורו מהמכירה לגנט), שי מימון, שי בירוק, אייל גולסה ואחיו אוראל.

בפני אלישע לוי ניצבת דילמה קשה באשר לעמדת הבלם השני. המאמן מתלבט מאוד האם להחתים בלם זר נוסף בקבוצה, זאת בגלל בעיית זרים בקבוצה. ולדימיר דבאלישווילי, ג'ון קולמה, אדריאן סילבה, פיטר מסיללה וסאדאת בוקארי (חזר להתאמן) חתומים. מתוך הנחה שבוקארי יעזוב, יוחתם בלם זר (כנראה כריסטיאן ורמש) בקבוצה וגם אז מצבת הזרים תהיה מלאה. אם פיטר מסיללה לא יעזוב, המאמן יפנה לשי מימון ויבקש ממנו להתחרות עם אריק בנאדו על אותה משבצת. סביר להניח שבמצב העניינים הזה, מימון יהיה שחקן הרכב ויוותר על המעבר לבאר שבע, שאיתה כבר הושג סיכום לגבי תנאי ההשאלה שלו, אך הבעיה היחידה היא סעיף הרכישה. בחיפה רצו לראות את הבלם ניקולס ביאנצ'י מסן לורנצו מגיע למחנה בבולגריה, אך על פי התקשורת בארגנטינה. הוא קרוב לסיכום בשורות העולה החדשה, אולימפו.

לעניין בוקארי. אלישע לוי ערך שיחה אישית בתום האימון עם השחקן והבהיר לו שייתכן שיעזוב את הקבוצה. בוקארי סיפר לחבריו לאחר השיחה: "אם זה המצב, אני רוצה לעזוב".

הפועל פתח תקוה פנתה שוב למכבי חיפה לגבי החלוץ תומר חמד. בפתח תקוה מניחים שהצטרפות של חלוץ ישראלי בכיר (טוטו תמוז או עומר גולן, שעדיין על הכוונת ועשוי לעבור בהשאלה מלוקרן) למכבי חיפה, בתוספת לביטון שכבר נבחן בקבוצה, עשויה לגרום לחמד לעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully