וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א קיבלה מסרים: "תוכלו לארח בבלומפילד"

האדומים יוכלו כנראה לארח את המשחק בסיבוב המוקדמות האחרון בצ'מפיונס. גוטמן מתלבט לגבי הבלמים נגד זלייז'ניצ'אר

הפועל תל אביב קיבלה מסרים לא רשמיים כי בלומפילד יאושר על ידי אופ"א לקיום משחק בסיבוב המוקדמות הרביעי והאחרון בליגת האלופות, באם האדומים יעפילו לשם. עבור הפועל תל אביב מדובר בבשורה משמחת מכיוון שהאיצטדיון ביפו נחשב לביתי מאוד וגם בעונה שעברה האדומים ניצלו את האיצטדיון כדי לסיים עם מאזן נקי מהפסדים במשחקיה האירופאיים.

בניגוד למכבי חיפה בשנה שעברה, שאירחה בעונה שעברה את רד בול זלצבורג באיצטדיון רמת גן באותו סיבוב, הפועל אמורה לעשות זאת כאמור בבלומפילד. מעבר לכך, הפועל תחל היום באופן רשמי את ההכנות למשחק ביום שלישי מול אלופת בוסניה זלייז'ניצ'אר בסיבוב המוקדמות השני.

אצל האדומים ממתינים לנחיתתו של וינסנט אניימה, שעתידו בקבוצה אמור להתבהר. שחקן בקבוצה סיפר כי אניימה מחזיק בהצעה מפורטו לארבע שנים, למרות שלא נעשתה פנייה רשמית להפועל תל אביב כדי לרכוש את השוער. אניימה עצמו ביקש בימים האחרונים מהקבוצה שתנסה ללכת לקראתו בכל הקשור לעתידו. כמובן אחרי שינחת, גם יתבהר אם השוער יעמוד ביום שלישי בין הקורות. במידה שלא, צפוי גליל בן שנן להחליפו.

עוד בנושא ההרכב, גוטמן מתלבט בעיקר בין דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר וביוואן פרנסמן בעמדות הבלמים. פרנסמן ובאדיר נמצאים בכושר טוב יותר מהברזילאי, שהצטרף מאוחר יותר לאימונים, אך האחרון זוכה לקרדיט מהצוות המקצועי. לפי התרגול, מסתמן כי דה סילבה הוא זה שיפתח ואילו פרנסמן יחכה להזדמנות מהספסל. הצרפתי רומן רוקי אמור לפתוח כשיוסי שבחון ישמש כמחליף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully