וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריו פרננדז יחל להתאמן עם בית"ר ירושלים

דור בלך

8.7.2010 / 13:23

הקשר, שמחזיק בחוזה כבד ולא מוצא קבוצה, דרש להתאמן והלחיץ את הקבוצה. פסר ייצא למחנה האימונים, תמוז לא

עמוק בתוך הפגרה, כשהוא עדיין לא מצא קבוצה, החליט דריו פרננדז לדרוש מבית"ר ירושלים להצטרף לאימוניה על מנת לשמור על כושר והוא יחל להתאמן היום עם הקבוצה. הקשר הארגנטינאי, שכזכור מחזיק בחוזה לעונה הבאה בבית"ר בשכר של כ-600 אלף יורו, לא קיבל עדיין הצעות קונקרטיות, כשגם קבוצות שהתעניינו הודיעו כי יהיו מוכנות לשלם רק מחצית מהסכום. לפיכך, אם אכן יעבור קבוצה תיאלץ בית"ר לשלם את ההפרש של שכרו.

פרננדז לא ימריא עם הקבוצה למחנה האימונים בגרמניה ביום ראשון. אגב, המגן הצ'יליאני כריסטיאן אלברז נמצא בסיטואציה דומה, אך לא ביקש להתאמן עם המועדון. גם החלוץ טוטו תמוז יישאר בארץ ויתאמן עם קבוצת הנוער על מנת ללחוץ אותו לעבור קבוצה.

לגבי תמוז, בבית"ר מנסים למכור את השחקן למכבי חיפה במסגרת עסקת עידן ורד, אך במצב הנוכחי מוכנים למכור אותו לכל קבוצה כמעט בכל מחיר, עקב חוזהו הכבד. מי שכן ימריא ככל הנראה למחנה הוא נאור פסר, שיגיע על תקן שחקן רכש פוטנציאלי, בדומה לרביד גזל, ערן לוי, ליאור ראובן, סרג' איילי ומשה מישאלוב. כידוע, כרגע אין לבית"ר אפשרות כלכלית לצרף ולו אחד מהם.

בבית"ר מעריכים כי אם לא יצליחו להיפטר מתמוז, פרננדז ואלברז, הם יתקשו מאוד לפתוח את העונה וייאלצו להיפרד משלושה או ארבעה שחקנים אחרים, או לפנות לאופציית הפירוק. כל זה בהנחה שהמועדון לא יירכש או שאיציק קורנפיין אכן יצליח להקים את קבוצת הניהול עליה שוחח אתמול עם בני סיוון, שמבחינתו מוכן להשקיע בקבוצה בכל מקרה. כך או כך, הכדור נמצא כעת במגרש של קורנפיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully