וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכמה העברת ורד למכבי חיפה

8.7.2010 / 19:35

הקשר יצטרף לאימונים ביום ראשון ויחתום לארבע שנים. בחיפה אישרו: דודו ביטון יגיע להתרשמות, דוידוביץ' יוצא לטיפולים באיטליה

העברתו של עידן ורד למכבי חיפה הושלמה הערב (חמישי), אחרי פגישה בין נציגי הקשר לנשיא הקבוצה יעקב שחר, בסיומה סוכמו כל פרטי חוזהו, והקשר שירוויח 130 אלף דולר לעונה בארבע השנים הקרובות יחתום רשמית מחר ויצטרף לאימונים ביום ראשון. כזכור, אתמול נפגש ורד עם עו"ד מורן מאירי בנוכחות אביו על מנת לדון בטיוטת החוזה שהוגשה להם ובסיומה העביר באמצעות פרקליטו בקשה לתיקון החוזה.

מי שעשוי להצטרף לורד הוא חלוץ הפועל רעננה בעונה החולפת, דודו ביטון, שהוצע ביממה האחרונה לחיפה כחלק מהסכם שיתוף הפועל בין בית"ר טוברוק למכבי חיפה ויצטרף לאימוני הירוקים מחר להתרשמות. היום נערכה שיחה בעניין בין הבעלים של טוברוק אריק איזיקוביץ' לבין נשיא מכבי חיפה יעקב שחר. חיפה תוכל לקבל את השחקן ללא תמורה נוספת ובמועדון חושבים לממש את הזכות הזאת. על פי ההסכם, טוברוק מחויבת להעביר שלושה שחקנים בעונה לחיפה, על פי בחירה שלה, תמורת 150 אלף דולר. כזכור, בעבר עברו שחקנים כמו אייל גולסה ואחיו אוראל, שי בירוק ושי מימון למכבי חיפה במסגרת העסקה (שלומי ארבייטמן נרכש מחוץ לעסקה).

ביטון בן ה-22 הבקיע בשנה שעברה 12 שערים בכל המסגרות (תשעה בליגה). רק שלשום הגישה הפועל פתח תקוה הצעה על ביטון. ראשי המועדון הציעו לחלוץ בעל פה חוזה לשלוש עונות בסכום של 300 אלף שקל ברוטו, אבל איזיקוביץ' דרש לשנות סעיף בדרישה של הנהלת פתח תקוה לקבל אחוזים ממכירתו העתידית. השחקן צפוי לעבור בדיקות רפואיות באופן עצמאי ואם הכל יעבור כשורה, הוא אמור להצטרף לאימונים מחר.

בלי קשר, חיפה ממשיכה לחפש חלוץ בעקבות עזיבתו של שלומי ארבייטמן לגנט, כשגם עומר גולן וטוטו תמוז מועמדים. יש לציין כי ההחלטה הסופית בעניין תהיה של אלישע לוי. ארבייטמן חתם אמש על חוזה רשמי בגנט, לשלוש עונות, זאת באמצעות סוכנו דודו דהאן. גנט שילמה לחיפה מליון יורו עבורו והשחקן ישתכר כ-250 אלף יורו נטו לעונה. כעת יצטרך ארבייטמן להיכנס לתחרות על חולצת ההרכב בראשון בגנט, שבשורותיה לא פחות משמונה חלוצים בסגל הרחב.

הבלם כריסטיאן ורמש קיבל הבטחה מאלישע לוי לפיה עד מחר תחליט הקבוצה האם להחתימו. הנטייה של לוי היא להחתים את השחקן. השוער ניר דוידוביץ' ייצא בימים הקרובים לאיטליה על מנת להמשיך בטיפולים. ככל הנראה, הוא לא ייצא למחנה האימונים בבולגריה ביום שישי הבא.

חיפה ערכה הבוקר אימון ראשון מתוך שניים שצפויים להתקיים היום. המאמן אלישע לוי הודיע לשחקנים כי ביום רביעי הבא ייערך משחק אימון מול הפועל קריית שמונה והוסיף: "חזרנו מאוסטריה ועכשיו צריך להמשיך את ההכנה. ביום רביעי זה המבחן הראשון שלנו אחרי המחנה. אנחנו צריכים לעשות הכל כדי להיות מוכנים למפגש הראשון בליגה האירופית (המפגש הראשון ב-29 ביולי, השני בחמישי באוגוסט, א"י)".

עדכון ראשון: 11:07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully