וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפ סבו במקום בן סהר?

הפועל תל אביב בוחנת את מועמדותם של מספר חלוצים במידה שסהר לא יצטרף, ושמו של הסלובקי, ששיחק בוואלנסיין, על הפרק

החלוץ הסלובקי, פיליפ סבו, הוצע בימים האחרונים להפועל תל אביב, ששוקלת את מועמדותם של מספר חלוצים זרים למקרה שבן סהר לא יגיע בסופו של דבר לקבוצה. מקורב לעסקה אמר לוואלה! ספורט: "מדובר בשחקן ברמה מאוד גבוהה, אבל הבנו שהפועל תל אביב מחכה לראות מה עם סהר לפני שהיא תחליט להחתים חלוץ זר".

סבו בן ה-26 נרכש על ידי ריינג'רס הסקוטית מאוסטריה וינה בקיץ 2006 תמורת כ-1.85 מיליון ליש"ט ואחרי עונה אחת הושאל לוואלנסיין הצרפתית, שב-2008 מימשה את האופציה עליו ורכשה אותו מריינג'רס תמורת כמיליון יורו. בשלוש השנים שלו בצרפת הסתפק בשישה שערים ב-62 משחקי ליגה. בנבחרת סלובקיה יש לו חמישה שערים בשמונה הופעות.

מעבר לכך, הפועל סיימה את מחנה האימונים באוסטריה והלילה תשוב לארץ. במחנה האדום יש שביעות רצון מיכולת הקבוצה שהוצגה במשחקי האימון. שוער הקבוצה, וינסנט אניימה אמור לנחות בארץ בשבת וכלל הנראה יצטרף לאימונים ויהיה חלק מסגל הפועל תל אביב למוקדמות ליגת האלופות. בסביבתו של אניימה עדיין מאמינים כי השוער יקבל הצעה מאחת הקבוצות באירופה ולכן לא ממהר להחזיר תשובה לאדומים לגביי העונה הבאה. אגב, אניימה לא מתכוון לחתום על חוזה בהפועל מכיוון שחוזהו מסתיים בעונה הבאה והוא מעוניין להפוך לשחקן חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully