וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: בני סיוון מצטרף כמשקיע

איש העסקים הירושלמי הודיע כי יסייע לקבוצה המצויה בקשיים כלכליים, ובכך יאפשר לה לפתוח את העונה ואולי אף להתחזק. התכנון העתידי: סיוון ועוד ארבעה בעלי הון ירכשו את בית"ר כקבוצת ניהול

האם בית"ר ירושלים מצאה מושיע לתסבוכת הכלכלית הקשה שלה? היום (רביעי) הודיע איש העסקים הירושלמי, בני סיוון, כי הוא מצטרף למועדון כמשקיע ויהווה חלק מההנהלה בראשותו של איציק קורנפיין. סיוון ניסה בעבר לרכוש את הפועל ירושלים ואף היה יו"ר קבוצת האוהדים של הפועל קטמון/מבשרת.

לא ברור עדיין מתווה העסקה, כאשר סיוון אולי ירכוש חלק מהמועדון מנושיו אל הבעלים לשעבר ארקדי גאידמק, שמניות הקבוצה מעוקלות לטובתם. בפגישה עם קורנפיין הודיע סיוון כי פרט אליו יש עוד מספר מועמדים להצטרף כמשקיעים. התכנון: סיוון ועוד ארבעה בעלי הון ירכשו את הקבוצה כקבוצת ניהול וינהלו איתה יחד עם קורנפיין.

סיוון יאפשר לקבוצה המצויה בקשיים כלכליים עצומים, לפתוח את העונה עם סגל השחקנים הנוכחי ואולי אף להתחזק עם מספר מצומצם של שחקני רכש. עם זאת, במועדון עדיין יצטרכו למכור את החלוץ טוטו תמוז ולהיפטר מחוזיהם הכבדים של הזרים כריסטיאן אלברז ודריו פרננדז. לשניים אין כרגע הצעות רשמיות וגם הקבוצות המעוניינות בהם לא מוכנות לשלם את שכרם הגבוה. בכל מקרה, בית"ר תצטרך להשלים את הפער - כמיליון דולרים - במידה שיקבלו הצעה התואמת מחצית משכרם.

כזכור, השבוע מאמן בית"ר ירושלים אורי מלמיליאן קבע מי יהיו 25 השחקנים שייצאו ביום ראשון הבא למחנה האימונים בגרמניה. חמשת שחקני הרכש המיועדים שמתאמנים עם הקבוצה: ערן לוי, סרג' איילי, רביד גזל, משה מישאלוב וליאור ראובן ייצאו למרות שבשלב זה, בית"ר לא יכולה להחתים שחקנים חדשים. אולי עכשיו תהיה אפשרות לצרפם באופן רשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully