וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזמינים אותך לזוז

7.7.2010 / 12:09

אריאן רובן בד"כ נכנס לרחבה רק כשהכדור אצלו, אבל השער שלו נגד אורוגוואי הוכיח שהוא חייב לנוע יותר גם בלעדיו. מעקב הסוס השחור לקראת הגמר

הרף

להביא את הגביע בפעם הראשונה הביתה.

הקפיצה האחרונה

למרות שעלתה לגמר עם מאזן מושלם, על אף שלא נזקקה אפילו להארכה אחת או לפנדלים כדי להגיע למשחק על התואר, הדיעות על כך שנבחרת הולנד לא הרשימה עד כה במונדיאל, כמעט ואינן חלוקות.

אחת מהסיבות המרכזיות לכך היא במרחקים הגדולים בין השחקנים שלה על כר הדשא. פעמים רבות מדי במהלך הטורניר הסתפקו הכתומים בהתקפות של ארבעה שחקנים בלבד, כששחקני ההגנה נשארים הרחק מאחור וכך גם הקשרים האחוריים.

המאמן ברט ואן מרוויק יודע שחוליית ההגנה שלו היא החולייה החלשה. הוא ראה לא פעם את ג'ון הייטינחה שובר את קו ההגנה, הוא מבין שיוריס מתאייסן יכול לשמור שטח, אבל לא שחקן, הוא מכיר את החולשות ההגנתיות של גרגורי ואן דר ויל לעומת היכולת ההתקפית המשובחת שלו, והוא נזהר.

כך קרה שמארק ואן בומל בקושי מסייעים לחוליית ההתקפה, שג'ובאני ואן ברונקהורסט עולה להתקפה הרבה פחות מאשר במשחקי ההכנה ושהחסרון המספרי של הולנד מול שחקני ההגנה בהתקפות מסודרות ולא במתפרצות, הוא משמעותי.

התוצאה היא מרחקים עצומים בין רובן שבקו הימני לקאוט שבקו השמאלי, התוצאה היא נתינת אפשרות לקשרים ההגנתיים היריבים להתמקד בווסלי סניידר במרכז, מכיוון שאף אחד אחר לא מאיים, התוצאה היא עוד ניצחון לא משכנע ותחזיות על כך שבגמר, נגד מי שתבוא, זה יגמר לא טוב.

הניסיון הבא

כמו בכל המשחקים שלה עד עכשיו, גם נגד אורוגוואי הולנד שיחקה 20-30 דקות של כדורגל טוב, אבל לפחות השער השלישי שלה גרם להאמין שהיא מסוגלת להביא את הגביע בפעם הראשונה הביתה.

אריאן רובן הוא שחקן נפלא, אחד מהטובים בעולם, אבל את התנועה שלו מהאגף לכיוון הרחבה, הוא עושה בדרך כלל רק כשהוא עם הכדור. אמש הוא נכנס לאזור המסוכן בלי הכדור והבקיע בנגיחה. שער נדיר של הקיצוני המחונן, אבל כזה שהוכיח את חשיבותה של תנועה ללא כדור לתוך הרחבה, כזו שהפכה את כריסטיאנו רונאלדו למשל, למבקיע המחונן שהוא היה במנצ'סטר יונייטד.

לאור העובדה שכנראה שהולנד לא תשנה יתר על המידה את המשחק שלה וגם בגמר תמשיך לתקוף עם מעט שחקנים ותאפשר ליריבה לכסות את רובין ואן פרסי ולהפריע לווסלי סניידר, התנועה של רובן לתוך הרחבה, ההימלטות שלו מהמגן השמאלי גם כשהוא לא מחזיק בכדור, תוכל לשמש מפתח חשוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully