וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזו נפילה

יובל קליין

7.7.2010 / 12:20

יובל קליין חובט לסייקל עם נפילה מוזרה של אוהד טקסס מהיציע לאחר שניסה לתפוס כדור. למרבה המזל, הוא נשאר בחיים

סינגל: ג'ים ת'ומה

ה-DH הוותיק של מינסוטה רשם בסוף השבוע האחרון היסטוריה, כששני הומרים שלו נגד טמפה ביי הכניסו אותו לעשירייה המאוד מכובדת של חובטי ההומרים בכל הזמנים. ת'ומה בן ה-39, שהגיע בפגרה לטווינס, חבט בסך הכל ל-574 הומרים בקריירה, אחד יותר מהרמון קיילברו (שגם שיחק בטווינס) ותשעה פחות ממארק מקגווייר שבמקום התשיעי.

ההומראן ליציעי המרכזי של טארגט פילד באינינג הרביעי נגד ווייד דייויס הסיר כל ספק לגבי מיקומו של ת'ומה ב"היכל התהילה" בקופרסטאון, למרות שהוא כנראה יסיים את הקריירה ללא טבעת, אבל עם שתי הופעות בוורלד סירייס במדי קליבלנד (1995 ו-1997). למרות ההישג היוצא מן הכלל שלו, הטווינס הפסידו את המשחק והם עדיין במקום השני, רחוקים חצי משחק מהטייגרס.

דאבל: מאט קמפ

הדודג'רס חזרו לסרט הזה של השנה שעברה. מני רמירז נפצע (הפעם בירך) והוא ברשימת הפצועים ל-15 יום. מני הוא עדיין מני וחלק מאוד חשוב מהתקפת הדודג'רס, ומישהו בקבוצה חייב לקום ולתפוס את מקומו.

מי שלוקח אחריות בינתיים הוא "הבן החצוף" של ריאנה, מאט קמפ. השבוע, קמפ שלח ארבעה כדורים ליציעים (כולל אחד הלילה) והכניס תשעה רצים. השחקן, שנתן עונת שיא בשנה שעברה, לא רחוק מאותה יכולת, ושיפור המשחק בחצי השני של העונה ייתן לא רק לקמפ את המספרים שהוא רוצה, אלא גם לקבוצה עצמה.

הדודג'רס ניצלו את ההפסד של סן דייגו הלילה כדי לצמק את הפער לחצי משחק. יש לריאנה סיבה טובה לבטל את סיבוב ההופעות שלה בנובמבר.

טריפל: קורי הארט

בשקט בשקט, במילווקי קיים אחד האאוטפילדים היותר חזקים בליגה. לא, לא מדובר בריאן בראון, שהוא האאוטפילדר שקיבל הכי הרבה קולות ב-NL, אלא בקורי הארט, שמככב מדי שבוע במהלכי השבוע של הליגה.

בין התעופפויות לכדורים, הארט יודע גם לחבוט. 19 הומרים ו-61 הכנסות רצים עד כה הקנו למספר אחת של הברו-קרו מקום במשחק האולסטאר. יהיה מעניין לראות אם מילווקי מתכננת לוותר על פרינס פילדר או שמתכוונת לבנות את העתיד על הטריו הכוחני בראון-הארט-פילדר, בכל מקרה, חיזוק לפיצ'ינג לא יזיק לקבוצה שרחוקה 10 משחקים מסינסינטי.

הומראן: ג'ואי ווטו

כשפורסמו סגלי האולסטאר ביום ראשון האחרון, השם של ג'ואי ווטו עלה כזה שהכי מגיע לו להיות באנהיים בשבוע הבא. אבל כנראה שגם הקהל וגם מאמן ה-NL צ'רלי מנואל החליט אחרת. שחקן הבסיס הראשון נותן עונה פנטסטית ומוביל את הליגה עם 21 הומרים. בנוסף, הוא רושם גם 59 הכנסות רצים וכל זה באחוזי חבטה של 31.6.

לווטו עדיין יש סיכוי לשחק בשבוע הבא במשחק החגיגי שבו הוא יכול לקחת את המקום האחרון על פי בחירת הקהל. ואם עדיין למישהו יש ספקות, אתמול ווטו שלח שני כדורים ליציעי סיטי פילד בניצחון של הרדס על המטס 6:8.

סינסי עדיין מובילה את ה-NL מרכז עם שני משחקים לפני סט. לואיס. אם ווטו ימשיך את הכושר המטורף שלו בחצי השני של השנה, לא בטוח שאלברט פוחולס יספיק לקרדינלס.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

השקית החומה: נפילה בטקסס

סיפור מאוד מוזר ומפחיד קרה הלילה בארלינגטון, טקסס. במהלך המשחק של ריינג'רס מול אינדיאנס, ניסה אוהד לתפוס כדור שעף ליציע, אבל כנראה שניסה יותר מדי ועף מהקומה השנייה של האיצטדיון לקומה התחתונה.

המשחק הופסק למשך עשרים דקות כדי לטפל באוהד הפצוע, שנלקח לטיפול בבית החולים המקומי שם התייצב מצבו. שחקני האינדיאנס סיפרו לאחר המשחק אותו הפסידו איך ראו בבירור את האוהד מתעופף עשרה מטרים למטה. נצטרף לאיחולי ההחלמה של שתי הקבוצות.

המספר הנוסף

ג'וני דיימון חבט לשני הומראנס הלילה. הראשון היה החבטה ב-2,500 שלו בקריירה, השני היה חבטת ניצחון באינינג ה-11.

ג'וש המילטון ממשיך את רצף החבטות שלו עם 26

יוהאן סנטנה לא רק שיתק את הרדס, אלא גם חבט להומר הראשון שלו בקריירה

אלפונסו סוריאנו רושם משהו חיובי העונה השלילית של הקאבס - 800 הכנסות רצים בקריירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully