וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

200 אלף שקלים נאספו עבור שי ניסים

דור בלך

6.7.2010 / 20:01

קשר בית"ר ירושלים ימריא ללוס אנג'לס לעבור את הניתוח להסרת הגידול במוחו. אבוקסיס: "כל הפועל ת"א עומדת מאחוריו"

שי ניסים ימריא מחר (רביעי) בבוקר ללוס אנג'לס יחד עם בני משפחתו ויחל בהכנות לניתוח להסרת הגידול שנתגלה במוחו, שייערך בעוד כשבועיים. בינתיים, מבצע התרומה לקשר הצעיר רושם הצלחה, כשעד הערב נאספו כ-200 אלף שקלים, מחצית מהסכום הדרוש. שחקני בית"ר ירושלים עצמם תרמו כ-50 אלף שקלים לחשבון הבנק של הקשר, כשהם עדיין מנסים להשיג תרומות נוספות מצד אנשי עסקים.

איש העסקים אודי מולייב, מבעלי "דיאדורה" בישראל, הידוע כאוהד בית"ר ירושלים הודיע היום כי יתרום סכום מכובד לטובת הניתוח, וכי החל כבר היום לעבוד על מנת למצוא אנשי עסקים נוספים שיתרמו מכיסם למימון הניתוח לו זקוק הקשר הצעיר. גם עולם הכדורגל הישראלי מתייצב מאחורי שי ניסים. כזכור, אריה אלטר תרם בשם ארגון השחקנים 18 אלף שקלים לקשר, ויו"ר בני יהודה חזי מגן תרם מכיסו הפרטי סכום גבוה אף הוא.

מנג'ר מכבי תל אביב, אבי נמני, השוהה במחנה אימונים בהולנד, סיפר: "אני אישית אעשה כל שביכולתי על מנת לעזור לשי, ואנסה לעזור בנושא התרומות ברגע שאחזור לארץ. כולנו מאחלים לו בריאות ואושר".

גם בצד האדום של תל אביב, הנחשב ליריב המר של בית"ר ירושלים, לא נותרים אדישים למצוקתו של ניסים. "זה כבר מעבר לספורט וליריבות, כל אחד צריך לתרום ולעזור לשי להתגבר על כך", סיפר עוזר מאמן הפועל ת"א יוסי אבוקסיס, השוהה אף הוא במחנה אימונים עם קבוצתו. "מדובר פה בחיים של בן אדם, אין פה בכלל מקום לחשוב על יריבות. כל הפועל תל אביב עומדת מאחוריו ומאחלת לו החלמה מהירה ומקווה לראות אותו בחזרה במגרשים בקרוב". שחקני שתי הקבוצות מתכוונים אף לתרום בעצמם לקשר ברגע שיחזרו ארצה.

תרומות יש להפנות לחשבון מספר 40994/69 בנק לאומי בקינג ג'ורג' סניף 902

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully