וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "אם סהר לא יגיע, נביא חלוץ זר"

מאמן הפועל תל אביב לא מוותר על החלוץ: "המלצתי לו לבוא". על הניצחון 1:3 על אויפשט: "עשינו הדמיה לקראת הבוסנים"

שבוע לפני משחקה הראשון במוקדמות ליגת האלופות מול זלייז'ניצ'אר הבוסנית, ערכה הערב (שלישי) הפועל תל אביב את משחק ההכנה הרביעי והאחרון שלה במסגרת מחנה האימונים באוסטריה. האלופה, שרשמה עד כה שני ניצחונות והפסד בודד (1:0 מול אנז'י מחצ'קלה) הוסיפה ניצחון נוסף למאזנה כשגברה 1:3 על אויפשט ההונגרית.

האדומים, שהתבשרו השבוע על הישארותו של הבלם המצטיין דגלאס דה סילבה בקבוצה, חסרו כמובן את השוער וינסנט אניימה שטרם החליט לגבי עתידו. הקשר הליטאי הנבחן, דרוידאס שרנאס, לא שותף עקב דרישת קבוצתו הפולנית לודז', אבל גם בלעדיו להפועל תל אביב יש קבוצה מספיק טובה שלא התקשתה הערב. השחקנים של אלי גוטמן שלטו על כר הדשא ובדקה ה-40 השיגו את היתרון המוצדק, כשרומן רוקי הצרפתי מסר לצד שמאל, שם הצטרף דדי בן דיין שבעט חזק לחיבורים.

במחצית השנייה הצטרף דה סילבה למשחק ובדקה ה-56 גם הקשר שחצה את הכביש ועבר מצהוב לאדום, יוסי שבחון, נכנס כמחליף ומיד נתן תמורה. בנגיעתו הראשונה מצא שבחון את ערן זהבי, שבכדור עומק מצוין בישל לאיתי שכטר את השער השני במשחק. ההונגרים, שסיימו במקום הרביעי בארצם בעונה שעברה, צימקו בדקה ה-68, אבל שכטר הבטיח את הניצחון והשלים צמד אישי בחלוף שתי דקות.

אלי גוטמן אמר לאחר המשחק לאתר הרשמי: "אנחנו מגיעים למצבים וחשוב שהשחקנים שמבקיעים אצלנו יקבלו ביטחון. חשוב מאוד שאנחנו אחרי משחק אימון רביעי והשחקנים ללא פגיעות. יש לנו עוד שבוע משחק נגד אלופת בוסניה, והערב עשינו הדמיה מול ההונגרים עם עקרונות המשחק שלנו. חסר לנו עדיין שטף משחק, אבל יש רגעים של דומיננטיות שמפתיעה אותי".

על שחקני הרכש אמר המאמן: "לאורך כל הדרך אמרתי שאנחנו צריכים סבלנות בנושא הרכש ושיגיעו שחקנים טובים להפועל תל אביב. צריך לשבח את ההנהלה שהשאירה את רוב הסגל מהעונה שעברה, למעט אניימה שאמור להחזיר תשובה בקרוב. אני עדיין ממתין לבן סהר. אמרתי לו שאני ממליץ לו לבוא להפועל תל אביב, אבל אם לא יגיע נביא חלוץ זר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully