וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני אשקלון החתימה את ג'ון ג'אקס

איתן נוח

6.7.2010 / 15:38

הפורוורד היהודי-אמריקאי, בוגר מכללת קורנל, יחזק את הסגל הישראלי אליו הצטרף ליאור ליפשיץ. איתי גרינבוים סים בקבוצה

עירוני אשקלון החתימה היום (שלישי) את ג'ון ג'אקס, בוגר מכללת קורנל. המכללה, בעלת הרזומה האקדמאי מהטובים בארצות הברית הצליחה בעונה האחרונה להפתיע את כולם כשהגיעה עד לשלב 16 הגדולות במכללות, הישג שנתן קפיצה מקצועית לשחקניה הבוגרים. ג'ף פוט חתם במכבי תל אביב לפני כשבועיים, ולמרות שכנראה יושאל העונה, אמור לשחק שם בשנים הקרובות, והיום, כאמור, מצטרף לליגה הישרלית בוגר נוסף, ג'ון ג'אקס.

ג'אקס (2.01 מטר, 22) הוא יהודי-אמריקאי, שיבוא לשחק בקבוצה הדרומית כישראלי לכל דבר, ויחזק את הסגל הישראלי של הקבוצה אחרי החתמתם של דרור חג'ג' ושל ארז מרקוביץ', שחתם בקבוצה רק אתמול. ג'אקס סיים את עונתו האחרונה במכללה עם 6.7 נקודות ו-2.6 ריבאונדים למשחק אותם ניפק ב-16.9 דקות משחק.

איתי גרינבוים (1.93 מטר, 25), שזכה עם מ.כ הבקעה בעונה האחרונה באליפות הליגה הלאומית, סיכם באשקלון. עם הגעתו לאשקלון מסיים גרינבוים קדנציה של שלוש שנים במ.כ הבקעה שקודם לכן הייתה גבעת שמואל. בעונה האחרונה קלע גרינבוים 13.7 נקודות למשחק ונחשב על ידי רבים כשחקן המצטיין של הליגה.

בעבר העפיל גרינבוים עם רמת אפעל לליגת העל, אך זו וויתרה על ההשתתפות בליגה הראשונה בדומה למ.כ הבקעה. הוא המשיך לרמת גן, שם לא היה משמעותי, ולאחר מכן נחת בגבעת שמואל, איתה על ליגה פעמיים וירד ליגה פעם אחת.
עם החתמות אלה אשקלון סוגרת כמעט לגמרי את הסגל הישראלי כשבקבוצה ינסו להחתים עוד שחקן ישראלי אחד ולהתפנות לחיפוש אחר שחקנים זרים.

שחקן נוסף שמצטרף לאשקלון הוא ליאור ליפשיץ (1.80 מטר, 25), ששיחק בשנתיים האחרונות בהפועל חולון וחוזר לקדנציה שנייה בעיר הדרומית. ליפשיץ היה היחיד בשנה שעברה שנשאר בחולון מהסגל שזכה בגביע המדינה, אך העונה האחרונה לא הייתה כל כך טובה לקבוצה שנאבקה בתחתית. את העונה סיים ליפשיץ' עם 5.4 נקודות ב-20.9 דקות בממוצע למשחק. ליפשיץ' הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון, שם גם עשה את צעדיו הראשונים בליגת העל כשבהמשך שיחק גם במכבי פתח תקווה, גבעת שמואל וכאמור אשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully