וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההולנדי סטור מועמד למכבי פתח תקוה

5.7.2010 / 10:52

הקשר-חלוץ הראקלס בן ה-26, ששיחק בהירנביין, ינחת בארץ ויגיע להתרשמות. שי דוד יפנה לוועדה למעמד השחקן

קשר-חלוץ קבוצה הראקלס ההולנדית, סבסטיאן סטור (26, 1.87) ינחת אחר הצהריים בישראל ויגיע להתרשמות במכבי פתח תקוה. סטור שיחק במחלקת הנוער של אייאקס ולאחר מכן בוולנדאם, הירנביין, אקסלסיור וכאמור, הראקלס. הוא שמר על כושר לאחרונה בקבוצת פ.צ אלמירה ואמר: "קיוויתי לחתום בקבוצה אחרת בהולנד, אבל זה לא קרה ועכשיו אני מקווה לשחק בישראל". מקורב לעסקה אישר הבוקר (שני) כי החלוץ יגיע להתרשמות בקבוצה, ואם ירשים יחתום על חוזה לעונה הבאה.סטור משחק כחלוץ, אולם יכול לשחק גם בקישור ולכן מכבי פתח תקוה מעוניינת בו, משום יכולתו לשחק לא רק בשפיץ אלא גם מאחור.

הקבוצה פתחה אתמול רשמית את אימוניה לקראת העונה הבאה, כשעד כה החתימה שלושה שחקנים בלבד – המגן אלירן דנין, השוער איבן מאנצה והשוער המחליף צליל חתוכה שהגיע מהיריבה העירונית. סוכן השחקנים ג'קי דהאן שוחח עם משפחת לוזון והציע להם את המגן-קשר עידן סרור, אך בינתיים אין כוונה לצרפו. עד כה חתומים שלושה זרים בקבוצה - סבסטיאן סנסוני (צרפת), נבוישה מרינקוביץ' (סרביה) ומאנצה.

הקשר שי דוד, המיוצג על ידי סוכן השחקנים דדה חדד, יפנה בקרוב לוועדה למעמד השחקן על מנת לקבוע תג מחיר לכרטיסו. דוד סיכם בהפועל כפר סבא מהליגה הלאומית, אבל פתח תקוה ביקשה דמי השאלה עבור הקשר בן ה-24.

הקשר דני פרדה פתח את העונה עם הקבוצה, אך סוכנו דודו דהאן עדיין בודק עבורו אפשרות לצאת למבחנים בבלגיה. הקשר נחוש לעשות זאת עד מועד ההעברות בחודש ינואר, אך פתח תקוה מתכוונת לדרוש עבורו סכום מכירה גבוה, על מנת להכניס כסף ממכירתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully