וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון פתחה את אימוניה

דור בלך

4.7.2010 / 22:20

עשרות אוהדים ליוו את העולה החדשה בפתיחת האימונים. עזורי: "נקווה שיהיה חיבור טוב". בלם וחלוץ מגאנה נבחנו

בליווי עשרות אוהדים פתחה הערב (ראשון) הפועל אשקלון את אימוניה תחת גיא עזורי, כשבפעם השנייה בתולדותיה תשחק הקבוצה בליגה הבכירה של ישראל. "זו קבוצה שלא הייתה הרבה שנים בליגה הראשונה ועומד בפנינו אתגר גדול", הסביר המאמן. "נעשה הכל כדי לתקוע יתד בליגה, זו המטרה שלנו. הקהל התחיל טוב את העונה והתפקיד שלנו הוא לעשות הכול כדי שהאוהדים אכן ייהנו. אם יהיה חיבור טוב, השחקנים יחזירו על המגרש. יש עוד הרבה עבודה עד למחזור הראשון בליגה".

בקבוצה חתומים בשלב זה שני שחקנים זרים - הקשר הגאורגי זוראב מנטשאשווילי והחלוץ הגנאי אריק ניירקו, ששיחק אשתקד בהפועל נצרת עילית. בנוסף, החלו להיבחן שני גנאים נוספים. החלוץ אריק גאוו (27), שעזורי עוקב אחריו עוד מימיו כמאמן מכבי פתח תקוה וניסה לצרפו להפועל באר שבע בינואר, וכן הבלם יאו ניירקו (23), שחקנה של קבוצת אילבן וויז הגנאית. עוסמן בשירו לא הופיע לאימון לאחר שראשי אשקלון לא הגיעו להבנות עם סוכנו.

שניר גואטה שנמצא על סף סיכום במועדון לא הגיע לאימון מכיוון שהשאלתו ממכבי נתניה טרם סוכמה סופית, כמו גם מחמוד עבאס שטרם הצטרף באופן רשמי. לעומתם, דידי אונגר, שמעוניין לעזוב את הקבוצה, הגיע והתאמן. מגן הרכש אדיר טובול, שהגיע מאשדוד, ערך את אימון הבכורה שלו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully