וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנון: "אנחנו רוצים ליהנות העונה מהכדורגל"

4.7.2010 / 20:54

מכבי פתח תקוה פתחה את עונת 2010/11 עם מספר מצומצם של שחקני רכש. מאנצה ערך אימון בכורה. עידן סרור הוצע

מכבי פתח תקוה פתחה היום (ראשון) רשמית את עונת 2010/11. במועדון הצנוע לא ממהרים להציב מטרות. המאמן פרדי דוד עדיין לא סגר סופית את הסגל שלו ולכן הפנים החדשות באימון היו של המגן אלירן דנין והשוער הקרואטי איבן מאנצה, שנחת בארץ לאחר שחתם השבוע רשמית בקבוצה. גם השוער המחליף צליל חתוכה החל להתאמן עם הקבוצה.

דוד מעוניין לצרף לקבוצה קשר שמאלי ובלם זרים. יחד עם סבסטיאן סנסוני, נבוישה מרינקוביץ' ומאנצה, פתח תקוה צפויה לפתוח את העונה עם חמישה זרים ולהמשיך להתבסס על שחקני הבית בהתקפה. רוביל סרסור חזר לפעילות לאחר שגמר את העונה מוקדם מהצפוי ואילו דני פרדה, טל בן חיים, עומר דמארי ודובב גבאי ינסו להוכיח גם העונה שפתח תקוה מסוגלת ליצור קבוצה חזקה משחקני הבית שלה. הקשר עידן סרור ששיחק בהפועל פתח תקוה בעונה שעברה, הוצע בימים האחרונים לקבוצה לאחר שחזר מהתרשמות בפולין, אך פערים כספיים מנעו את החתמתו.

"בכל פתיחת עונה יש משהו משמח, העונה שמנו לעצמנו מטרה והיא ליהנות מכדורגל", אמר פרדי דוד. "אף אחד לא מכוון לתחתית, או לקרבות תחתית. הנאה של כדורגל פירושה כדורגל חיובי, לא כדורגל של תחתית". על העובדה שהקבוצה לא תשחק באורווה, אמר המאמן: "לא ראיתי שלקחנו נקודות באורווה בעונה שעברה. את רוב הנקודות לקחנו במשחקי החוץ, יכול להיות שנתייחס לוינטר כמגרש חוץ ונביא יותר נקודות".

"בכל עונה זה מרגש מחדש לפתוח את העונה", אמר בסיום האימון המגן קובי גנון. "מכבי פתח תקוה צריכה לדבר פחות ולעשות יותר, אנחנו באים רעבים ומקווים לעשות עונה מוצלחת. המועדון הזה שואף תמיד כמה שיותר גבוה, אנחנו רוצים להגיע למצב שבו נוכל ליהנות מהכדורגל". הקשר הצרפתי סבסטיאן סנסוני, שזכה למספר ימי מנוחה, לא התאמן בשל כאבים בברך וצפוי להצטרף לקבוצה בסוף השבוע.

הקבוצה תצא למחנה אימון באוסטריה בתאריך זהה ליריבה העירונית, 18 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully