וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "יש אחלה סגל, נתקדם תוך כדי תנועה"

הדס גרינברג

4.7.2010 / 17:40

עירוני קרית שמונה פתחה את אימוניה. המאמן שחזר מהמונדיאל: "אתבסס על שחקנים צעירים, נתחזק בהמשך"

עירוני קרית שמונה, העולה החדשה לליגת העל, החלה היום אחר הצהריים (ראשון) את הכנותיה לקראת עונת 2010/11. הקבוצה התכנסה באצטדיון העירוני ומשם נדדה לכפר בלום. מי שנחת היום בארץ אחרי ששימש כפרשן הערוץ הראשון במונדיאל וכבר הגיע לאימון הבכורה הוא המאמן רן בן שמעון, שאמר: "זו הנחיתה הכי כיפית שהייתה לי בחיים. לא הייתה לי פגרה השנה ולדעתי סתם תוקעים פגרת קיץ כי לא צריך אותה".

כשנשאל בן שמעון אם התרשם משחקנים מסוימים במהלך שהותו בדרום אפריקה, השיב: "התרשמתי מכריסטיאנו רונאלדו, אבל הוא לא עשה מספיק תנועה ולכן החלטתי שאני לא מביא אותו. מעבר לכך, וברצינות, היו שני שחקנים שדובר עליהם, אך זה לא ייצא אל הפועל". על ההתרגשות עם החזרה לליגת העל, אמר המאמן: "אין דבר הדומה להתרגשות הזו. כל מי שנמצא בכדורגל זה זורם לו בדם. זה רק גדל משנה לשנה".

עד כה התחזקה הקבוצה בזר אחד, בריאן חרסיסיץ' שהגיע מהפועל חיפה ויצטרף לאימונים רק ביום שישי, ובמספר ישראלים ביניהם המגן אורי שטרית, השוער גיא חיימוב והקשרים אלעד גבאי ואופיר חמו. החלוץ הבולגרי זוראן בלדובלייב חתם כזכור לעונה נוספת כאשר גם הקשר הזמבי וויליאם נג'ובו ממשיך. השניים התאמנו היום עם הקבוצה. בנו של שגריר ישראל בבולגריה, גל עדן בן ה-18, החל גם הוא להתאמן בקבוצה. עדן שיחק בעונה שעברה בקבוצת הנוער של לבסקי סופיה.

בנוגע לשחקני רכש נוספים שיצטרפו, אמר בן שמעון: "נתחיל עם הסגל הזה כי יש לנו אחלה סגל, אבל בהמשך יגיע חיזוק נוסף. יש לנו קו וכוונה להתבסס על שחקנים צעירים, לעומת הפעם הקודמת שלנו בליגת העל. אקפיד על שילוב הצעירים ונתקדם תוך כדי תנועה".

המגן ברק בכר, שפותח את עונתו השביעית בקבוצה וחווה איתה את הירידה בפעם הקודמת, אמר: "היינו בשנה שעברה במגרשים שלא רצינו להיות בהם. אנחנו שמחים לחזור לבלומפילד ולטדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully