וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בית"ר ירושלים שי ניסים סובל מגידול במוחו

דור בלך

4.7.2010 / 12:07

הקשר ששכל לא מכבר את אביו ועוזר לפרנס את משפחתו, צפוי לעבור בעוד כשבועיים ניתוח יקר. משפחתו וחבריו נרתמו לעזור

כשבית"ר ירושלים פתחה את אימוניה לפני מספר ימים, את מרבית הסגל מילאו שחקני הבית הצעירים של המועדון, אבל אחד מהם היה חסר. באותה העת ישב שי ניסים, הקשר בן ה-22, בביתו וניסה להתאושש מהבשורה הקשה שנפלה עליו רק מספר ימים קודם לכן על כך שנמצא גידול בגזע המוח. מי שהיה אחד מעמודי התווך בזכיית הנוער של המועדון בדאבל לפני ארבע שנים והיה אמור לרשום את הפריצה הגדולה שלו העונה, יאלץ להשתמש בכל כוחו על מנת להלחם בגידול, כשהרופאים מאמינים כי אם הכל ילך כשורה יוכל לחזור ולשחק אפילו עוד העונה.

רק לפני חודשיים וחצי שכל ניסים את אביו בצורה טראגית, ולאחר לכתו משמש השחקן כדמות הדומיננטית במשפחתו ועוזר לאמו לגדל ולפרנס את ארבעת אחיו הקטנים. כשהתקבל הטלפון מבית החולים הדסה, פנה ניסים אל הרב פירר שהמליץ לו לערוך את הניתוח בלוס אנג'לס אצל דוקטור ברקמן לאור אחוזי ההצלחה הגבוהים שלו בניתוחים מסוג זה. בעוד כשבועיים צפוי ניסים לעבור את הניתוח, אלא שעלותו היא כ-100 אלף דולרים, סכום שהקשר ומשפחתו אינם יכולים לגייס לבדם. הנהלת בית"ר ירושלים ניסתה אף היא לעזור, אך מצבו הכלכלי הרעוע של המועדון עומד בעוכריה.

בני משפחתו וחבריו פתחו חשבון תרומות לשי במטרה לגייס את הכסף בהקדם האפשרי על מנת שיעבור את הניתוח כבר במועד המתוכנן. "שי הוא ילד שנחבא מאוד אל הכלים ולא נעים לו שאנשים תורמים לו או שהנושא הזה נמצא על סדר היום", מספר דודו, אסי אסלן. "אבל מדובר בבריאות של ילד מדהים וזה יותר חשוב מהכל. אני פונה לכל מי שיכול לתרום ככל שידו משגת שיעשה זאת, ללא שום קשר לכדורגל".

בבית"ר ירושלים ובמשפחתו של הקשר הצעיר, שהושווה רבות לאבי נמני וסומן כיורש פוטנציאלי שלו עקב כישרונו הרב וסגנון המשחק הדומה, מאמינים כי עוד העונה ישוב לשחק כדורגל, כשבית"ר החתימה את ניסים לשנתיים נוספות. אנשי כדורגל רבים בירושלים ומחוצה לה, בהם גם נמני עצמו, נרתמים בימים האחרונים על מנת לעזור ולגייס תרומות לשי.

תרומות יש להפנות לחשבון מספר 40994/69 בנק לאומי בקינג ג'ורג' סניף 902

  • עוד באותו נושא:
  • שי ניסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully