וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת הציעה לביטון חוזה לשלוש שנים

4.7.2010 / 12:07

אחרי הפיצוץ במו"מ עם יברויאן, המועדון פנה לאיזיקוביץ' שנתן אור ירוק למהלך והסכים להשאילו. הצדדים יפגשו כדי לסכם

הפועל פתח תקוה הציעה לדודו ביטון חוזה לשלוש עונות, שיופקד בבקרה בכל עונה מחדש. הנושא עלה לדיון לאחר שביום שישי שוחחו ראשי המועדון עם פרקליטה של טוברוק המייצג את השחקן, עו"ד אלדד אהרוני, והודיעו כי לאור העובדה שאיליה יברויאן ירד מהפרק, הם מעוניינים להחתים מיידית את השחקן.

היום (ראשון) נקבעה פגישה במשרדי טוברוק עם הבעלים של המועדון, אריק איזיקוביץ', אבל בדרך לפגישה הודיעה פתח תקוה על דחייתה בשל עניין אישי. הבעלים תומר סיני וגל חצור יציעו לשחקן חוזה משודרג (הציעו 300 אלף שקל ברוטו בפגישה הקודמת, אך השחקן סירב). הצדדים צפויים לסכם מחר וביטון יושאל בכל עונה, במשך שלוש שנים, לקבוצה.

כאמור, לאחר הפגישה בין הצדדים מחר יצטרך ביטון להסכים לתנאים של הפועל פתח תקוה. הבוקר (ראשון) פנו לשחקן גם אלי כהן וגיא עזורי, מאמני הפועל עכו והפועל אשקלון, אך השחקן מעדיף לשחק אצל אלי מחפוד. גם הפועל באר שבע מתעניינת, אבל אלונה ברקת לא מוכנה לרכוש את השחקן, עליו דורש איזיקוביץ' 1.2 מליון שקל.

בפתח תקוה פנו שוב לנציגיו של תומר חמד, אבל בינתיים הוא נשאר במכבי חיפה. ג'וניור ויסה חזר להתאמן ביום שישי עם הקבוצה, אבל מי שממשיך להיעדר הוא השוער אוסטין אג'ידה, שיגיע בעוד שלושה ימים לארץ באישור המנכ"ל אפי צפריר. הקבוצה תצא למחנה אימון ב-18 ליולי בהונגריה.

הקשר אור בן חמו אמור לחתום השבוע רשמית על החוזה לעונה אחת. ביום חמישי תערוך הקבוצה משחק אימון ראשון העונה, נגד הפועל חיפה. כפי שפורסם בסוף השבוע, החלוץ הצעיר, בן אז'ובל, בנו של שחקן העבר של מכבי פתח תקוה קובי אז'ובל, מועמד לחתום בקבוצה. "מדובר בשחקן בעל נתונים מרשימים", נאמר על השחקן. אם אז'ובל (17) יצטרף, הוא אמור להיות שחקן הרכש השלישי של הקבוצה, אחרי ישראל זגורי ובן חמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully