וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי גנט ידונו עם יעקב שחר על רכישת ארבייטמן

5.7.2010 / 0:12

נחתו בארץ וייפגשו עם נשיא מכבי חיפה, פער של כ-200 אלף יורו בין הצדדים. בלם מלאגה דניאל אורוסקו ייבחן בקבוצה

הבלם הספרדי ושחקנה של מלאגה הספרדית, דניאל אורוסקו, נחת ביום ראשון באוסטריה וייבחן ביומיים הקרובים במכבי חיפה. אורוסקו בן ה-23, שמתנשא לגובה של 1.84 מטר, רשם העונה ארבע הופעות בקבוצה הראשונה של מלאגה ושיחק בעיקר במלאגה ב'. הוא ינסה להרשים את הצוות המקצועי, שממשיך בחיפושים אחר מחליף לז'ורז'ה טשיירה, ויוכל לצרף את הספרדי בהעברה חופשית.

נציגי קבוצת גנט הבלגית הגיעו הלילה (בין ראשון לשני) לישראל על מנת להיפגש עם נשיא הקבוצה יעקב שחר ועו"ד אודי שוכטוביץ' כדי לדון על רכישת שלומי ארבייטמן. הבלגים מוכנים לשלם 800 אלף יורו ומכבי חיפה דורשת מיליון יורו לפחות על החלוץ. ההערכה היא שארבייטמן יעבור בסופו של דבר לבלגיה.

כדורגלן בית"ר ירושלים עידן ורד נחת ביום ראשון בצהריים בישראל, לאחר שעבר סדרת טיפולים בצרפת. ורד קיבל הודעה כי הוא יכול להתחיל להתאמן, אבל הוא מחכה קודם לסכם סופית את מעברו למכבי חיפה. הצדדים סיכמו כי ביום שני תיערך פגישה בין השחקן, אביו נמרוד ועו"ד מורן מאירי לבין יעקב שחר ופרקליט המועדון, עו"ד אודי שוכטוביץ' במשרד בתל אביב. השחקן יחתום על חוזה לארבע שנים וכפי שפורסם בוואלה! ספורט ביום שני האחרון, בהתאם לפשרה עם המועדון, הוא יקבל שכר גבוה יותר (כ-130 אלף דולר בעונה הראשונה) בתמורה לוויתור על סעיף היציאה לחו"ל.

בעניין אחר: העולה החדשה לפרמיירליג, ווסט ברומיץ', וקבוצות אנגליות נוספות ייפתחו בקרוב במגעים עם מגנה השמאלי של מכבי חיפה ונבחרת דרום אפריקה פיטר מסיללה. למסיללה שתי עונות בחוזה בחיפה, אבל סוכנו של השחקן מייק מקאב הצהיר שהוא דיבר עם ראשי המועדון החיפאי ואלו נתנו לו את האישור לפתוח במשא ומתן עם אותם מועדונים. מקאב הוסיף שישנן קבוצות מפורטוגל ומצרפת שגם מעוניינות בשחקן, אולם הוא לא רוצה לנקוב בשמן.

ההתעניינות במסיללה הייתה עוד לפני המונדיאל, אבל אין ספק שגביע העולם במדינה ממנה מגיע השחקן עזר לו לקבל את החשיפה, כמו שחקנים רבים אחרים מהבפאנה בפאנה, לה היה זקוק כדי שקבוצות אירופיות ירצו את שירותיו בעונה הבאה. כפי שפורסם לפני סיום העונה, מסיללה עצמו אמר לחבריו במפגש שנערך לקראת סיום העונה כי זאת העונה האחרונה שלו בקבוצה וכי בעונה הבאה הוא ישחק באנגליה.

במכבי חיפה כבר הכינו אלטרנטיבה במקרה שהשחקן יעזוב, ומתכוונים להחתים את המגן השמאלי טאלב טוואטחה, שעושה רושם טוב במחנה, על חוזה ארוך טווח, כנראה לחמש שנים. "בימים הקרובים ניפגש עם סוכנו (דדה חדד, א"י) והוא יחתום", אישרו בחיפה. בכלל, במועדון מרוצים מאוד מהיכולת שהפגינו השחקנים הצעירים ששולבו במשחק נגד אוסטריה וינה.

סוכנו של ורמס רוצה תשובה עד יום שני

כפי שפורסם אמש, המאמן אלישע לוי הודיע לסוכנו של ולדימיר דבאלישווילי, ג'קי דהאן, כי הוא מעוניין להשאירו לעונה נוספת. ג'ון קולמה הציג אתמול שוב משחק טוב והוא אמור להישאר בקבוצה. סוכנו של הבלם ההונגרי כריסטיאן ורמס שהרשים אמש במשחק ביקש מאלישע לוי להודיע לו עד מחר (שני) האם הוא מעוניין להחתים אותו או לא. הסוכן טען כי לשחקן יש הצעות אחרות, בין היתר מאוקראינה והוא יעזוב מחר את המחנה. הקבוצה תסיים את המחנה ביום שני ובשלישי תחזור ארצה. ורמס יטול חלק באימון מחר ובאימון המסכם ואז חיפה תצטרך להחליט לגביו.

לגבי שי מימון, הדעות חלוקות. חיפה כבר סיכמה עם הפועל באר שבע את תנאי ההשאלה, אבל אלונה ברקת הודיעה כי ללא אופציה לרכישת השחקן היא לא מוכנה לחתום על ההסכם. אלישע לוי מתכוון להיפגש בימים הקרובים עם מימון לשיחה בארבע עיניים ולהבהיר לו כי ייתכן מצב בו הוא ואריק בנאדו יתחרו על משבצת הבלם השני לצדו של הבלם הזר שיגיע, זאת מתוך הנחה כי דקל קינן יעזוב רשמית בימים הקרובים.

(עדכון ראשון: 9:10, 04/07)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully