וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייה מראבייה

4.7.2010 / 6:41

אלופת אירופה הקבוצתית מ-2008 נשענת כרגע על הסקורר הקטלני שלה. לחצי הגמר היא כבר תגיע כאנדרדוג. מעקב ספרד

הרף

לתרגם את הפייבוריטיות לתואר

הקפיצה האחרונה

משחקי רבע הגמר, בניגוד לכפי שהסתמן בשלבים מוקדמים יותר בטורניר, הצביעו על נוק אאוט מוחץ של 0:3 לטובת הנבחרות האירופיות על פני מקבילותיהן מדרום אמריקה. דווקא נבחרת ספרד, שהייתה היחידה בשלושת המפגשים הללו שסומנה כפייבוריטית מובהקת, העפילה לחצי הגמר בצורה הכי פחות מרשימה. ומבחינת אוהדיה, בדרך המדאיגה ביותר, אף על פי שמדובר בחצי גמר מונדיאל ראשון אי פעם עבורם.

שוב ספרד הציגה הנעת כדור עקרה במרכז המגרש וסבלה מהמטרד הקרוי פרננדו טורס בחוד. רק כשססק פברגאס החליף את החלוץ החלוד של ליברפול וגרם להסטתו של דויד וייה למרכז ההתקפה, החלק הקדמי של ה'לה רוחה' נראה ככזה שמסוגל לייצר שערים. בניגוד לזכייה המלהיבה ביורו 2008, ספרד הנוכחית מתקשה לבצע שדרוג ביכולתה ומשיגה את המטרה בקושי רב ובעזרת יכולות אישיות. בעיקר של איש אחד.

כן, אותה ספרד קבוצתית ממנה בלתי ניתן היה לבחור שחקן מצטיין אחד בלבד בטורניר הקסום לפני שנתיים, תלויה כרגע באופן בלעדי בחסדיו של דויד וייה, שהיה אז מלך השערים ובכל זאת נותר בצל. מעולם לא היה לספרד חלוץ כל כך יעיל, שמרבית פעולותיו בעלות השפעה מכרעת על המשחק. מול פרגוואי זה הגיע עם סחיטת פנדל שלא נוצל על ידי צ'אבי אלונסו, וכמובן שער הניצחון בדקה ה-83 שהמשיך עבורו את קצב הכיבוש יוצא הדופן. צ'אבי ואנדרס אינייסטה בינוניים, אבל וייה מראבייה. אחרי שהחמיץ את גמר היורו מול גרמניה בגלל פציעה שנגרמה במשחק חצי הגמר, וייה יקבל הזדמנות להראות גם לגרמנים מיהו החלוץ הקטלני בעולם כרגע.

הניסיון הבא

הביקורת העיקרית כלפי ויסנטה דל בוסקה עד כה, הייתה החלטתו לשחק לאורך כל הטורניר עם שני קשרים אחוריים (דובלה סינקו) בדמותם של סרחיו בוסקטס וצ'אבי אלונסו. נכון, במרבית המשחקים עד כה אלופת אירופה יכלה להסתדר עם קשר אחורי בודד וליהנות מהיצירתיות של פברגאס או מהדינמיות של פדרו באגפים, אך לא כך הדבר כשמתכוננים לגרמניה. בחצי הגמר אף אחד כבר לא ידרוש ויתור על אחד הפיבוטים במרכז השדה. כדי לקבל את התפוקה שנתן מרכוס סנה בגמר מול הגרמנים ביורו, צריך כנראה שני שחקנים.

לראשונה בטורניר ובהתאם ליכולת של יריבתה במשחקים האחרונים, הנבחרת של דל בוסקה לא תגיע למשחק כפייבוריטית. ההגנה השלומיאלית לרגעים של ספרד, שנבהלה ממתפרצות בודדות של נלסון ואלדז ואוסקר קרדוסו, תצטרך להתמודד ביום רביעי עם התקפות המעבר הקטלניות של גרמניה. מי שמניע בדרך כלל את המתפרצות הגרמניות הוא בסטיאן שווינשטייגר, שנותן טורניר פנטסטי עד כה. חאבייר מסצ'ראנו עמד לבדו מול שווינשטייגר וחבריו במרכז השדה, וזה עלה לארגנטינה ברביעייה משפילה. בוסקטס וצ'אבי אלונסו יצטרכו לשלב כוחות כדי להצר את צעדיו של קשר באיירן מינכן. הפעם יסלחו להם אם לא ישתתפו באופן קבוע בהנעת הכדור. יש להם משימת חיסול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully